אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » תיירות » מלון כשר לחלוטין, בגרמניה?

מלון כשר לחלוטין, בגרמניה?

מלון כשר לחלוטין, בגרמניה?

כבר ידוע בכל עולם המלונאות באירופה שכאשר רוצים לארח ישראלים, ניתן להתפשר על הרבה מאוד דברים, אבל בהחלט אסור להתפשר על עניין הכשרות. מלונות אירופאים רבים שבעבר ניסו להשיג כשרות כזו או אחרת במטרה לזכות בקהל חרדי כבר הפסיקו בכך מזמן. אז מה אמורים לעשות אותם אנשים שהכשרות חשובה להם מאוד?

אז לאלו שעדיין חשוב להם לשמור על הכשרות, גם כאשר נמצאים בחו"ל, הנה חלופה אחת שכנראה לא ניתן לטעות בה.

מלון קראון פלזה ברלין, מלון כשר לחלוטין שנמצא בלב המסחרי של ברלין בירת גרמניה. המלון הוא אחד החדשים יותר מרשת קראון פלזה העולמית, שוכן בלב ברלין ונמצא כשתי דקות הליה קלילה מכל המרכזים המסחריים של העיר המדהימה הזו.

לפני סקירת המלון ומתקניו, חשוב מאוד להבין שגרמניה היא בירת אירופה הלא רשמית יום, מדובר בעיר העשירה ביותר, התיירותית ביותר והתוססת ביותר מבחינת חיי חברה בילוי.

בעוד ששאר המלונות במקומות אחרים באירופה עומדים חצי ריקים וסובלים מתפוסה לקויה, עקב המצב הכלכלי הקשה, בתי מלון בגרמניה נמצאים במצב מעולה ונהנים מתפוסה מלאה לחלוטין.

נעבור לסקירת המלון ומתקניו:

המלון הוא ברמת 4 כוכבים אירופאים, אך כמו שניתן להבין בקלות, הסטנדרט הגרמני לארבעה כוכבים הוא הרבה יותר ממפואר. המלון הוא חדיש מאוד, הן בגילו והן במצב הבלאי של שלל המתקנים שלו.

חדרי המלון מצוידים בכל מה שזוג או איש עסקים צריכים בזמן חופשה או נסיעת עבודה, ג'קוזי, מקרר, בריכה, חדר כושר בתוך המלון עצמו. בנוסף קיימים גם חדר שמש ושלל אטרקציות שקשורות לבריאות ואורך חיים נכון.

בתוך מסעדת המלון ניתן למצוא מאכלים כשרים למהדרין המאושרים על הרבנות הגרמנית הראשית שהעניקה למלון תעודת כשרות משגיחה עליה מקרוב. מי שלא מתעניין דווקא במאכלים כשרים יוכל לבחור ממגוון עשיר מאוד של מאכלי עמים שונים.

המלון מצויד בחנייה צמודה ( בתשלום) כאשר חשוב לציין שהמלון נמצא בדיוק במרכז העיר ברלין, כך שלא משנה אם באמת לטייל או לעסקים, אחרי שחניתם את רכביכם בפעם הראשונה כבר לא תצטרכו אותו שנית.

לאנשי העסקים המלון מציע אולם כנסים, שירותי אינטרנט, שירותי שיחות בינלאומיות חדרי מפגשים מפוארים. לאלו המעוניינים לפגוש אנשים בלי לצאת מהמלון, ניתן רק לציין את הטרקלין הגדול בקומת הלובי, שמיעד לאירוח חברתי ועסקי.

הכי חשוב לציין שהמלון עצמו וכל המאכלים כשרים לחלוטין, כאשר חלק גדול מהצוות דובר עברית רהוטה ותקינה לחלוטין.

צילום : יח"צ

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top