אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » עמוד הבית » מדריך בסטייל: איפור ויופי בחו"ל.

מדריך בסטייל: איפור ויופי בחו"ל.

מדריך בסטייל: איפור ויופי בחו"ל.

אמרו לכם שאפשר להשיג הכל בארץ ? אז עבדו עליכם ! ירין שחף, אמן איפור מקצועי משרטט את מפת חנויות האיפור הכי שוות באירופה שם תוכלו למצוא מוצרי איפור מקצועיים בסיילים מצוינים. וגם מצרף את כתובות האתרים למקרה שהחלטתם לרכוש מבלי לצאת מפתח הדלת. מדריך בסטייל:

אומרים שהיום אפשר להשיג הכול בארץ, אז אומרים. מסתבר שיש דברים שעבורם שווה להרחיק עד חו"ל. ישנם מוצרי איפור שאי אפשר למצוא בארץ, וחוויית קניות שלא תמצאו כאן. עכשיו, רגע לפני החום הגדול, שמחירי הטיסות עדיין שפויים, זה הזמן לנסוע, להקדיש יום יומיים לעניין ולחזור עם ערכות איפור ולקבל הרבה נקודות זכות  ממשטרת האופנה.

לונדון, ברלין ואמסטרדם הן בירות האיפור האירופאיות. תמצאו שם מגוון עצום של מוצרי איפור איכותיים מכל סוג ומרקם. חלקם אף במחירים זולים יותר מהארץ.

איפור: ירין שחף

איפור: ירין שחף

ברלין – ססגוניות מתפרצת לכל גיל

ברחוב Ansbacher   מס' 71  במרכז ברלין תמצאו את החנות  "מאסק ברלין". המאפרים הברלינאים הבינו שלכל גיל יש מראה וסגנון ייחודי. תמצאו שם שפע של מוצרי איפור המתאפיינים בצבעוניות עזה  ומגוון  טקסטורות  במחירים סבירים יחסית. קיימת קולקציית איפור מותאמת ע"פ גילאים, החל מגילאי העשרים, שלושים, ארבעים ועד לשבעים ושמונים. האיכות מעולה וקשת הצבעים מטריפה המגוון הרחב מאפשר ביטוי לטעם הישראלי.

החנות מעסיקה  דיילות ודיילים שהם מאפרים מקצועיים ותיקים, ששמחים לענות על כל שאלה, וגם להדגים על פניכם כל מה שתרצו. המחירים לא נמוכים, אבל בקנייה גדולה משתלמים. המקום מעוצב ביוקרה ויש בו עמדות איפור עם מראות ממש כמו במספרה, כך שניתן לשבת בניחוחות, ולקבל ייעוץ חינם מבלי להרגיש חובה לקנות.

Mon – Fri: 10:00 – 18:30
Sat: 10:00 – 15:00
בימי ראשון סגור.

אתר החנות:    http://www.maskeberlin.de

אמסטרדם – טרנדית ותוססת

אחרי שתבקרו בחנות "back-stage" ברחוב Rozengracht 101-103 , לא תוותרו על ביקור חוזר בנסיעה הבאה. המבחר צעיר ועדכני. החל ממגוון תכשירי מייק אפ מתוחכמים, דרך גוונים טבעיים ורכים ובאיכות מעולה  ועד לצלליות  זרחניות בגוון טרנדי.

 המוצרים במחיר מציאה. לדוגמא: צללית איכותית – שלושה יורו, מסקרה צבעונית סגולה – חמישה יורו, קונסילר – 2 יורו. ניתן למצוא  מבחר עצום של גלוסים שופעים בלחות למראה עסיסי זוהר. אל הגלוסים מצורף תוחם עם מברשת מיוחדת למריחה נוחה. בין קלוקציית השפתונים תמצאו גם גוונים ירוקים תכולים, כתומים  ועד לפאנק פסיכודלי במרקם מתכתי. חגיגה למאפרים הלא קונבנציונאליים  כבר אמרנו?

אל תשכחו לשים לב גם למחלקת אביזרי השיער, שישלימו לכם את ההופעה. המוכרות אומנם  לא הכי סבלניות אבל יפיפיות במיוחד ורובן דוגמניות עבר.

שעות פתיחה:
Mo – Fr 09:00 – 18:30
Sa: 10:00 – 15:00
בימי ראשון סגור.

לאתר החנות:    http://www.back-stage.nl

אמן האיפור ירין שחף

אמן האיפור ירין שחף


לונדון – כן מחכה לי ! (1)

בשכונת קובנט גרדן ברחוב tavistock   מס' 22  תמצאו את גן העדן עלי אדמות.  החנות נקראת"fox"  והיא למעשה חנות הדגל של חב' kryolan העולמית. אומנם עיקר התמחותה בציוד לאיפור קולנוע ואפקטים, אך בין כל אלה תמצאו את מחלקת היופי, שמצטיינת בעושר הגדול באירופה ואולי בעולם  כולו לשפתונים! החל ממוצרי בסיס לשפתיים  דרך גלוסים עם אין סוף מרקמים ועד שפתוני יקרה מתוחכמים במרקם רך ועם הבטחה להישרדות מקסימאלית.המבחר עצום, בכל צבע אפשרי ובכל טקסטורה שניתן לדמיין.

המחירים לא הכי זולים, אבל יזכו אתכם בנקודות אצל כל מי שמבין באופנה. קולקציית האיפור מתאימה לכל גיל.

שעות פתיחה:
שני עד שישי 09:30-17:45
שבת:10:00-17:45
בימי ראשון סגור.

 לאתר החנות:   http://www.charlesfox.co.uk/

לונדון – כן מחכה לי ! (2)

עוד ב- COVENT GARDEN, שתי דקות הליכה מחנות "פוקס", ברחוב48 MONMOUTH תמצאו חנות נוספת לאיפור מקצועי: סקרין פייס   (SCREEN FACE).

בנוסף למלאי האדיר של מוצרי האיפור, יש בה גם מגוון תיקי איפור מדהימים: מזוודות בכל גודל וצורה עם תאורה! מזוודה שנפתחת לכיסא ומזוודה שהופכת לשידה עם תאורה  ותאים לאחסון. היתרון הגדול שהן לא שוקלות הרבה והעיצוב שלהן מרהיב. כמו בחנות הקודמת, גם כאן מוכרים איפור לתיאטרון וקולנוע מצבעי דם מלאכותי ועד איברי גוף עשויים שעווה וסיליקון. במחלקת הביוטי ניתן להשיג מייקאפים מכל חברה, קונסילרים, פודרה, צלליות, ומכשירי אייר-בראש לציור אומנותי על הגוף.

שעות פתיחה:
שני – שבת: 10:30-18:30
ראשון: 12:00-17:00

כותב המאמר : ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר מס 1 למקצועות האיפור

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top