אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » עמוד הבית » מגמה ללימודי סטיילינג בבית הספר למקצועות האיפור "ירין שחף" .

מגמה ללימודי סטיילינג בבית הספר למקצועות האיפור "ירין שחף" .

מגמה ללימודי סטיילינג בבית הספר למקצועות האיפור "ירין שחף" .
בית הספר למקצועות האיפור "ירין שחף" – מתחדש במגמה ללימודי סטיילינג.

ענף הסטיילינג (התאמת לבוש ואביזרים) התפתח בעשור האחרון לאין שיעור. הוא קיבל ביטוי בתצוגות אופנה, טלוויזיה, אתרי אינטרנט וגם בדרך בה מתלבשים סלבריטאים וכלל האנשים.
עד כה בישראל, מקצוע הסטייליסט היה שמור ליחידי סגולה המקושרים בדרך לא-דרך לאנשים הנכונים בתעשיית האופנה. מי שביקשו ללמוד את רזי המקצוע נאלצו להסתפק בימי עיון או בקורסים קצרים, שנערכו ע"י אנשים פרטיים או מוסדות ללא הכשרה מתאימה וכמובן גם ללא הצלחה. בית הספר – "ירין שחף" – הינו היחיד שמציע היום את מגמת סטיילינג המקצועית והמקיפה ביותר בישראל.

מגמה בסטייל אצל המאפר ירין שחף- מגמת לימודי סטיילינג  צילום יח"צ

מגמה בסטייל אצל המאפר ירין שחף- מגמת לימודי סטיילינג צילום יח"צ

פגשתי את ירין שחף לשיחה על המגמה החדשה:
ירין שחף: "כמי שמלווה את תעשיית האופנה והיופי כבר שנים רבות, גיליתי חוסר באנשי מקצוע בענף הסטיילינג. לצערי, הצליחו לחדור אליו לא מעט חובבים. הרגשתי שחייבים לרכז את רזי המקצוע תחת קורת גג אחת בליווי מקצועי ובפרקטיקה מעשית. לשם כך, בנינו תוכנית לימוד רצינית ומקיפה הכוללת הכשרה והכוונה ועבודה מעשית."
האם כולם מבינים את משמעות המושג סטייליסט?
"סטייליסט הינו אדם הנושם אופנה יופי ואסתטיקה, מבין, קשוב, יודע להכתיב לוק ומעוניין לעסוק בכך.
מי קהל היעד הטבעי של המגמה?
" כל אדם שוחר אסתטיקה. גם אנשי מקצוע מענף היופי (מעצבי שיער, אופנה או איפור) המבקשים להציע מגוון שירותים נוספים, ימצאו במגמת הסטיילינג עניין רב."
מה משך הלימודים ומה בתוכנית הלימוד?
"14 מפגשים אחת לשבוע. משך כל מפגש כשעתיים וחצי עד שלוש. הלמידה חוויתית ומתקיימת באווירה יצירתית בכיתות חדשות ומאובזרות.הלימודים במגמה כוללים את התכנים הבאים: מבוא לסטיילינג, הבנת תהליך לידתו של טרנד, הכרת תורת הצבע, עיצוב תדמית ומבנה גוף, הכתבת "לוק", יצירת סגנון, סימביוזה: ביגוד-הנעלה-איפור, התאמת אופי – בניית מלתחה מנצחת, עיצוב אביזרים, פרופס, פיתוח חשיבה יצירתית, קביעת מראה סופי, ופיתוח היכולת לביטוי אישי.
ומה בפרקטיקה ומהם מסלולי הלימוד?
סטיילינג אישי (לקוחות פרטיים), סטיילינג מדיה (קטלוגים, הפקות אופנה, טלויזיה, פרסומות) ,סטיילינג – חברה (עסקים, ידוענים ועוד) . המסלול הקלאסי מציע תוכנית לימודים מקיפה, הכוללת, הרצאות, התמחות, סדנאות מעשיות ובניית תיק עבודות אישי. מסלול נוסף, מאפשר שילוב לימודי מקצועות האיפור יחד עם מגמת הסטיילינג.ביה"ס גם מציע לימודים במתכונת ערב.

לאתר ירין שחף : לחצו כאן
צילום: יח"צ

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top