אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » לבית » סלון צבעוני לבתים גדולים

סלון צבעוני לבתים גדולים

סלון צבעוני לבתים גדולים

חולמים על סלון צבעוני ומלא חיים ? תוכלו לעשות זאת בקלות יחסית אך עם הרבה דמיון והשקעה ברעיון. כולנו חולמים לחזור הביתה לפינה הנעימה שלנו, להתרווח להירגע מתלאות היום שעבר. עיצוב חלל הסלון והצבעים שנבחר הם גורמים משפיעים על התחושה שנרצה לייצר בחדר המרכזי בביתנו. לבן, בז' וצבעים ניטרליים יכולים להיות נעימים, אך לעיתים קרובות יהיה קשה לייצר בעזרתם תחושה חמימה בחלל. צבעוניות מכל הסוגים, בין אם מדובר בצבעים עזים או בצבעי פסטל, תעניק לנו ברב המקרים תחושה חמימה ועוטפת, במיוחד כאשר מדובר על חללים גדולים ומרווחים. לעתים קרובות אנו מתקשים לייצר אווירה ותחושה חמימה בבתים גדולים, הפתרון לכך יהיה ברב המקרים בחירת סלון צבעוני. כל שנותר עכשיו הוא למצוא את הצבעים שיתאימו לכם.

צבעוניות בסלון – בחרו את הצבעים שיעשו לכם טוב בבית

עיצוב סלון צבעוני ניתן לעשות על ידי שילוב של מספר אלמנטים. ניתן לקבל צבעוניות בחלל הסלון על ידי צביעת הקירות, או על ידי בחירת טפטים או חיפויים צבעוניים. ניתן לבחור ריהוט צבעוני של פינת השיבה, שידות ושולחנות או על ידי בחירת אלמנטים צבעוניים לשילוב בסלון, בכון כריות צבעוניות, תמונות, שטיחים ושאר אקססוריז צבעוניים. כדי להימנע מתוצאה צבעונית מידי ומקושקשת, כדאי לבחור גוון מסוים שיהווה את הקו המנחה והרקע לשאר האלמנטים האחרים. כמובן שאין הכרח לבחור גוון מנחה בצבע בהיר, בכלל לא! ניתן לבחור כל גוון אשר עולה על דעתכם. בשילוב נכון של כל הפריטים השמיים הם הגבול. לדוגמה ניתן לבחור צבע קיר כהה וכנ"ל אביזרים, אך ספות בצבעים בהירים וניטרליים. כיום מקובל יותר ויותר להרכיב פינות ישיבה ממספר אלמנטים, בדים ומרקמים שונים, בניגוד לעבר שהיה מקובל יותר לבחור פינות ישיבה סט. שילובים אלו מאפשרים חופש פעולה רחב יותר ואפשרויות העיצוב שלנו מתרחבות באופן משמעותי. במידה ונרצה לייצר צבעוניות בסלון שלנו, אך לא באופן דרמטי, נוכל לשלב בחלל מעין כתמי צבע כגון: כריות צבעוניות, שטיחים, גופי תאורה, כורסא בודדת וכד'.

תנסו את זה בבית

עיצוב סלון צבעוני יכול להיות הבחירה המושלמת עבור בתים גדולים. הצבעוניות תעניק לחלל הגדול תחושה חמימה, נעימה ומזמינה. יחד עם זאת מגוון האפשרויות שניתן לבחור עבור חללים גדולים רחב באופן משמעותי. היות ולא כולנו נולדנו מעצבים, מומלץ תמיד להתייעץ עם בעל מקצוע מתחום ההום סטיילינג לקבלת עזרה ובחירה נכונה של צבעים ואלמנטים עבור הסלון שלנו.

המאמר נכתב בשיתוף המומחים של Divani Center .

 

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top