אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » צרכנות » גמירה מהירה – למה זה קורה לי ומה לעשות שזה יפסק?

גמירה מהירה – למה זה קורה לי ומה לעשות שזה יפסק?

גמירה מהירה – למה זה קורה לי ומה לעשות שזה יפסק?

אם פעם שמעתם את המילה "סקס לא משהו" וודאי הצלחתם לקשר את זה לעניין של "חצי סקס" כן, אתם אכן מבינים נכון, אין מה להתבייש, אין מה לחשוש, זה קורה אבל הדבר הנהדר שיש לכל זה פתרון- באמצעות טכניקות הנכונות והלימוד הנכון תוכלו גם אתם לשפר את מערכת היחסים שלכם ולהעצים את יחסי המין למקומות הנהדרים ביותר ואף יתרה מכך. באמצעות המדריך הבא תוכלו גם אתם להפסיק להתנצל ולעשות משהו בנידון! יש פתרון לשפיכה שבאה טרם זמנה.

למה אני גומר מהר ומה צריך לעשות כדי שזה ייפסק?

"למה יש לי גמירה מהירה זה הורס לי הכול"- נשמע מוכר? אם זה מה שעובר לכם בראש ייתכן ואתם משתייכים לזה ולא, אתם בהחלט לא לבד. המון גברים מספרים על מערכות יחסים שהסתיימו בטרם החלו והכול בגלל שלא יכלו לשלוט בגמירה והרגישו   שהם הורסים את הכול בכל פעם מחדש. בתחילה יש נטייה לחשוב שזו התרגשות אבל אחר כך מבינים שזה אפילו משהו עמוק יותר, זה משהו שאפילו מגיע מהצעירות- הפעם הראשונה בה אוננתם במהירות וחשש והחשש נותר בכם וכך אתם מורגלים לקיים יחסי מין עם חששות שמישהו ידע, יתפוס אתכם במעשיכם או יראה אתכם לפני שתגיעו לשיא ההנאה. נכון להיום מדווחים 30 אחוז ואף יותר כי הם סובלים מהבעיה הזו אבל אם זה בכול זאת לא מנחם אז אותי כדאי לטפל בבעיה בתחילת החיים וזאת על מנת שתוכלו לשפר את ההרגלים וללמוד לענג וליהנות ממין בדיוק כפי שתמיד חלמתם. אז בעוד אותה גמירה מהירה משבשת לכם הכול אולי ינחם אתכם לדעת כי ככה זה מבחינה אבולוציונית- לכם הזכרים יש את הרצון להפיץ את הגן בצורה הטובה ולעיתים מהירה יתר על המידה.

גמירה מהירה – עשה ואל תעשה

חושבים שאתם סובלים ממצב גמירה מהירה? עצרו רגע וודאו כי זה אכן נכון אחרי הכול לא כל אדם באמת סובל מבעיה של שפיכה/ גמירה מהירה. אם תשאלו את מיטב המטפלים המדהימים בתחום הזה הם יעידו כי צריך לוודא שאכן זו הבעיה ורק אחר כך לצאת ולטפל בה לעומק. אם מטפל שמע מכם אודות נגיעה מזערית וגמירה מהירה – אזי לבטח יש בעיה וכאן אסור לכם לוותר כמו רוב הגברים המסרבים מפאת הבושה לקבל את הבעיה ועוברים מקשר לקשר במחשבה כי הבעיה תעלם שם. לרוב, כאשר גברים מתכחשים לבעיה הם מתאהבים, מתחתנים ובסופו של דבר מתגרשים כי לא שמו הדגשים לבעיה בזמן. שפיכה מהירה זה בהחלט עניין של רפלקס ולכן לא תמיד אפשר לשלוט על זה- מאידך יש היום לא מעט שיטות וחומרים איכותיים שיודעים לשלוט על רפלקס הגמירה וכך לשפר את יחסי המין ובפרט את מערכת היחסים העלולה להיפגע מחוסר מודעות וטיפול בבעיה.

איך אפשר לפתור את הבעיה של גמירה מוקדמת?

קיימות אין ספור פתרונות למגר גמירה מהירה ובמעמד זה קבלו טיפ פשוט של הרגע – קחו את עצמכם לצד ובדקו את העוררות המינית שלכם כאשר הרעיון הוא לאתר את הנקודה הרגישה – זו שגורמת לכם לגמור ולא משנה מה. אז איך מתחילים? קודם כל לאונן ולהתמקד בחוויה עצמה, בניגוד לעצות של מחשבות מסיחות דעת יש להתחבר לרמת הגירוי, לחודש ולהכיר אותה כך שבפעם הבאה תדעו מתי היא תגיע, תעצרו כמה שניות "תרגיעו את המצב" וכך תשיגו את ההבנה בין גירוי הפין למצב של השפיכה עצמה- שלטתם בזה? שלטתם בהכול כשהכי חשוב הוא לא לגמור מהר.

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top