אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » לבית » גולדשטיין גלרי טפט מציגה תכשיטי קירות

גולדשטיין גלרי טפט מציגה תכשיטי קירות

גולדשטיין גלרי טפט מציגה תכשיטי קירות
מותג חיפויי הקיר Eijffinger משיק את Zircon, קולקציית טפטים קייצית שעוצבה בהשראת תכשיטים ואבני חן המשלבים מוטיבים עיצוביים שלכאורה מנוגדים ויחדיו יוצרים טפט בסגנון מלכותי מודרני.

צבעי מאט, הדפסי זמש וגימור נוצץ ומבריק, אלמנטים שלכאורה מנוגדים זה לזה, מאפיינים את הטפטים שבקולקציה ומדגישים באופן מובלט וחד יותר את כל אחד מהמוטיבים בעיצוב הטפט. בין העיצובים וההדפסים הבולטים בקולקציה, הדפסי פסים שנדמה והונחו זה על גבי זה בדומה לשכבות כדור הארץ, הדפסים גדולים שנראים כמדליון בהשראת אבנים יקרות שעל ידי שימוש בטכניקת הצללה ייחודית נראים כמרחפים מעל רקע הטפט כמעיין תכשיטים מגולפים מאבן ואחרים דמויי תחרה שנראים כתליוני זהב.

קשת צבעי הקולקציה מגוונת וכוללת בתוכה חום שוקולד, שמנת, סגול עמוק, ורוד עתיק, חרדל מעודן ועוד.

גולדשטיין גלרי-טפט מתוך סדרת zircon צילום יח"צ

גולדשטיין גלרי-טפט מתוך סדרת zircon צילום יח"צ

גולדשטיין גלרי טפט הינה חברה המתמחה ביבוא ובשיווק טפטים ובדים תואמי טפטים עם ותק של למעלה מ-50 שנה. לחברה הסכמי ייבוא בלעדיים עם מותגי טקסטיל וחברות טפטים בינלאומיים כמו EIJFFINGER, OMEXCO, MARBURG, BN ועוד המעניקים לה את מגוון הטפטים והבדים התואמים העשיר, האיכותי והחדשני ביותר שמוביל את מגמות העיצוב מדי עונה, והופך אותה לאחד האייקונים הוותיקים והמוערכים בשוק העיצוב המקומי.
מעבר לפעילותה הענפה בשוק הפרטי והמקצועי בקרב מעצבי פנים, אדריכלים וחובבי עיצוב, נחשבת גולדשטיין למובילה בשוק המוסדי והטפטים שלה מעטרים בתי מלון, מסעדות, היכלי תרבות ומלונות ברחבי הארץ. מלבד מבגולדשטיין, את קולקציות החיפויים של המותגים הבלעדיים ניתן להשיג גם בחנויות העיצוב המובחרות בהן משווקות.

להשיג בגולדשטיין גלרי טפט, בוגרשוב 55, ת"א  03-5283610
ובחנויות העיצוב המתמחות

לכניסה לאתר  לחצו

צילום : יח"צ

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top