אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » עמוד הבית » ליטוש שיש לבתים פרטיים

ליטוש שיש לבתים פרטיים

ליטוש שיש לבתים פרטיים

רצפת שיש היא רצפה יפה ומבריקה. זו רצפה שנותנת לחלל נופך נקי ומיוחד, מספקת מראה אחיד ואסתטי והיא מתאימה במיוחד לבתים פרטיים. אבל הזמן עושה את שלו וכשהוא עובר, יש פגמים ושקעים בין המרצפות שהולכים והופכים לבולטים, וכמובן, יכולים להיות כתמים שלא יורדים ולא משנה כמה ננסה להוריד אותם.

אז יש כאלו שבוחרים להחליף את מרצפות השיש בבית לאחר שנים בהן הן קיימות. הם רוצים את המראה החדש והנקי והם משקיעים המון כסף כדי שזה יקרה. אבל אין באמת צורך לשלם הון תועפות, אפשר פשוט לעשות ליטוש של השיש ולשוות לו את המראה החדש הרצוי. מה זה אומר? איך זה מתבצע? הנה כמה דברים שכדאי לדעת.

תהליך ליטוש שיש

ליטוש שיש לבתים פרטיים הוא למעשה הסרה של השכבה העליונה של השיש, חשיפה של השכבה שמתחת וקבלת מראה אחיד ומבריק. זה אומר שאם יש פגמים כלשהם או כתמים על השכבה העליונה של השיש, הם ייעלמו כלא היו. איך זה מתבצע? קודם כל ממלאים את המרווחים שבין המרצפות בדבק מיוחד, דבק שגם צריך להיות תואם את הצבע של המרצפות.

לאחר מכן נכנסת לפעולה מכונת הליטוש עצמה, מכונה שמורידה את השכבה העליונה של שיש וחושפת את זו שמתחתיה. בסופו של דבר מורחים משחת סילר על השיש, שכבה שמגינה עליו מפגמים שונים. לאחר שהיא מתייבשת השיש מוכן, ואפשר כמובן לשלב בו גם פוליש בשלב הזה.

לא כל אחד יכול

אם אתם מחפשים שירותי ליטוש בטון או ליטוש שיש לבתים פרטיים כי אתם רוצים לחדש את רצפת השיש שלכם, אתם צריכים לבחור אנשי מקצוע מנוסים שיעשו את העבודה. ליטוש שיש הוא עבודה למקצוענים, עבודה למי שיש לו ניסיון רב בתחום מכיוון שיש דרגות של ליטוש מה שצריך להתאים לחוזק השיש. אם לא תהיה התאמה בין החוזק והעוצמה של השיש לבין עוצמת הליטוש, השיש עלול להינזק.

חשוב לבחור חברה שיש עליה המלצות וכדאי אפילו שתיראו עבודה אחת שלה לפחות לפני שאתם מקבלים את ההחלטה כדי שזו תהיה ההחלטה הנכונה.

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top