אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » לבית » קבוצת סגל, נכנסת לראשונה לתחום הריהוט לחדרי ילדים ומשיקה את SEGAL KIDS.

קבוצת סגל, נכנסת לראשונה לתחום הריהוט לחדרי ילדים ומשיקה את SEGAL KIDS.

קבוצת סגל, נכנסת לראשונה לתחום הריהוט לחדרי ילדים ומשיקה את SEGAL KIDS.

קבוצת סגל, המתמחה בתחום מוצרי התינוקות ומובילה את שוק הריהוט לחדרי תינוקות, נכנסת לראשונה לתחום הריהוט לחדרי ילדים ומשיקה את SEGAL KIDS.

להשקת חדרי הילדים בחרה הקבוצה לשתף פעולה עם חברת "נירלט" ובכך לאפשר את מגוון החדרים בשלל הצבעים האיכותיים שמציעה החברה. קבוצת סגל, המתמחה בתחום מוצרים איכותיים לתינוקות והינה החברה היצרנית המובילה בתחום הריהוט לחדרי תינוקות, נכנסת לראשונה לתחום הריהוט לחדרי ילדים ונוער . החברה משיקה בימים אלו את SEGAL KIDS (סגל קידס), קולקציה ראשונה מסוגה לחדרים צבעוניים עם מיטות עם בסיס של עץ בוק, באיכות גימור מעולה ובמחירים אטרקטיביים .

לדברי רוני סגל, מנכ"ל הקבוצה, ההחלטה להיכנס לתחום הריהוט לחדרי ילדים נבעה מהצורך להעניק פיתרון איכותי, מעץ מלא ובאיכות גימור מעולה לצרכנים. המטרה היא שהחדר יגדל עם צורכיהם הגדלים של הילדים ואיכותו תישמר לאורך זמן רב מאוד. לפיכך, מציין רוני סגל, בחרה הקבוצה לייצר את כל הקולקציה מעץ מלא ולהתמקד בעץ בוק כאשר בסיסי המיטות מיוצרים מעץ בוק – חומר הידוע בעמידותו הגבוהה ואיכותו הנשמרת לאורך זמן רב יותר.

לצורך השקת הקולקציה והחדירה לשוק הריהוט לילדים, יזמה הקבוצה שיתוף פעולה עסקי עם חברת נירלט, במסגרתו, פיתחה חברת נירלט קולקציית צבעיים יחודית לקבוצה. קולקציית הצבעים משלבת צבעים ואפקטים לקירות עם צבעי עץ – דבר המאפשר לקבוצה להציע את מגוון החדרים המעוצבים שלהם במגוון רחב ביותר של צבעים איכותיים ומיוחדים להתאמה אישית לכל אחת ואחד. במקביל, פיתחה הקבוצה קולקציה נוספת בסגנון הפרובנס עם חדרים יחודיים.

סגל לוגו

סגל לוגו

קבוצת סגל הינה חברה ותיקה ואיכותית המתמחה כבר למעלה מ-70 שנים במוצרים לתינוקות ואמהות ובפרט – בייצור וייבוא של חדרים לתינוקות. החברה מובילה מזה עשרות שנים את שוק הריהוט לתינוקות ומשקיעה רבות במחקר ופיתוח על מנת לספק את הפתרונות המתקדמים ביותר לצרכן. לאחרונה פתחה הקבוצה חנות מפעל ראשית צמודה למפעל הייצור בעפולה.

צילום : יח"צ

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top