אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » עמוד הבית » רעות שוורץ תורמת למקלט השיקומי של יובל מנדלוביץ.

רעות שוורץ תורמת למקלט השיקומי של יובל מנדלוביץ.

רעות שוורץ תורמת למקלט השיקומי של יובל מנדלוביץ.

מה עושה סטודנטית לראיית חשבון , הרוצה לתרום  למקלט השיקומי לכלבי פיטבול של יובל מנדלוביץ?

רעות שוורץ , החליטה להקדיש חלק מזמנה ליצירת עבודת יד, להשגת תרומות למען שיקום והצלת כלבים.  יובל מנדלוביץ שהקים את המקלט השיקומי לכלבי פיטבול, זקוק לתרומות על מנת לטפל ב 130 ילדיו על 4 . מלבד מחסה ואהבה הרבה בו הם מקבלים מיובל ומהתנדבים , יש צורך במזון , תרופות וטיפולים וטרינריים. אזרחים רבים, גורמים עירוניים ואף המשטרה שמכירים את פעילות העמותה , דואגים להעביר לידיו המסורות של יובל , כלבים נטושים וכלבים שנמצאו לאחר שעברו התעללות של מכות, הרעבה , פציעות גוף קשות כתוצאה מקשירה  והזנחה וגם מקרבות בהם אולצו הכלבים להשתתף. יובל לא אומר "לא" לאף  ילד שהוא יוצא להצלתו, אך יש צורך מתמיד בתרומות לצרכי טיפול ושיקום.

שרשראות בעיצוב רעות שוורץ- צילום רעות אריאלי

שרשראות בעיצוב רעות שוורץ- צילום רעות אריאלי

לדברי רעות : "מאז ומעולם אני אוהבת כלבים, גדלתי איתם מהיום בו נולדתי.. היה לי כלב במשך 14 שנים ותמיד במשפחה שלי חילצו כלבים משוטטים מהרחוב ומצאו להם בתים. בתור ילדה קטנה הבטחתי לכלב שלי שיבוא יום ואני אעשה משהו למען הכלבים.
היום אני מקיימת את ההבטחה שלי. התחלתי להתנדב בכלביות לפני כ-3 שנים ולפני חצי שנה עברתי להתנדב אצל יובל מנדלוביץ'. ההתנדבות שם שונה לחלוטין מההתנדבות בכלביות רגילות. ההתנהלות המקום ,  פשוט קסמה לי. לכל דבר שעושים יש מטרה, לכל רגש ,יש השפעה ענקית על הכלבים. המקום פשוט מרגיש כמו משפחה אחת ענקית הכוללת 130 ילדים על 4 ובני משפחה נוספים ההולכים על שתיים."
אני מכינה עבודת יד שונות: תכשיטים, תמונות, ציורים, מסגרות לתמונות, קופסאות תכשיטים ועוד מלא דברים.. את הדברים שאני מכינה אני מעמידה למכירה בדוכני ההתרמה שלנו. מכיוון שזהו לא המקצוע שלי (אני בכלל לומדת ראיית חשבון) ואני סטודנטית המתקשה לתרום כספים, על כל מוצר שנמכר אני לוקחת מחיר עלות סמלי ומינימלי. אחרי הפחתה של עלות החומרים כדי שישמשו ליצירת עבודות הבאות- הרווח הולך כולו למען העמותה.
כך בעצם  בהתנדבות אצל יובל הצלחתי לשלב שתי אהבות שלי – הכלבים ועבודות היד שלי.
עגילים בעיצוב רעות שוורץ- צילום רעות אריאלי

עגילים בעיצוב רעות שוורץ- צילום רעות אריאלי

באירוע הקרוב יוצבו דוכנים  למכירת בגדי מעצבים חדשים ויד שנייה כחדשים ועוד המון פריטי יד שנייה במצב מעולה! הכל במחירים נוחים וכל הכסף נכנס כתרומה למקלט השיקומי של יובל מנדלוביץ' ולעמותת הכלבים שבצל.
המכירה תיערך ביום שישי 24/8/11 בין השעות 10:00-15:30 בחנות החיות – הכלבתול של אלונה.
הכתובת: רחוב הדר יוסף 14, תל – אביב
לפרטים על אירוע ההתרמה הפייסבוק לחצו כאן
ביום המכירה גם יועמדו דוכני מכירות, אשר ביניהם ניתן יהיה לרכוש עבודות היד של רעות  ואת התליונים המדהימים של נרי.
אם את/ה מעוניינים לתרום בגדים, תכשיטים, תיקים וצעיפים במצב טוב כדי שיועמדו למכירה ביום המכירה נא לפנות לרויטל לנקרי -052-3672130
למעבר לפייסבוק של יובל מנדלובץ : לחצו כאן
תמונות- עיצוב רעות שוורץ - צילום רעות אריאלי

תמונות- עיצוב רעות שוורץ – צילום רעות אריאלי

בואו להיות ולהפוך לחלק ממשפחה הולכת וגדלה של לב גדול למען הצלת הילדים על 4 שתמיד שמחים להחזיר אהבה כפליים.
צילום יח"צ : באדיבות רעות אריאלי
הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top