אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » כללי » מזרנים אורטופדיים איכותיים

מזרנים אורטופדיים איכותיים

מזרנים אורטופדיים איכותיים

מי שעבר ממזרן רגיל למזרן אורטופדי כבר מבין את ההבדל המשמעותי. מזרנים אורטופדיים הם לא גימיק, אלא מוצר שנבדק ונחקר שנים רבות. יש לא מעט בדיקות שנעשות במעבדות שמשתלבות עם מחקרים רפואיים על איכות השינה הרצויה, על מנח הגב האידיאלי ועוד אחרים, והתוצר שלהם הוא המזרן האיכותי האורטופדי.

אז למה לא מזרן רגיל? אפשר כמובן לישון על מזרן רגיל ולוותר על היתרונות של מזרן אורטופדי איכותי, אבל יש לזה השלכות וצריך להכיר אותן. היום בעידן המודרני, יש מצד אחד אנשים שעובדים קשה מאוד פיזית ומצד שני, יש אנשים שיושבים המון מול מחשב. שני סוגי האנשים הללו צריכים כמובן לעבוד בצורה נכונה, אבל צריכים גם לישון טוב ובצורה בריאה כדי שיוכלו לקום רעננים ליום המחרת וגם כדי שישמרו על הגב שלהם.

למה צריך בכלל מזרנים אורטופדיים

מזרניםאורטופדיים איכותיים טומנים בחובם כמה יתרונות, אבל היתרון החשוב ביותר שלהם הוא בספיגת הלחץ שלהם באופן ממושך. במהלך השינה מופעל לחץ על המזרן ולא משנה מהו המשקל של מי ששוכב עליו, לחץ שיכול ליצור שקעים ואז לא תהיה תמיכה בגב. מזרן אורטופדי הוא מזרן עם בולמי זעזועים, קפיצים שיכולים לקבל את קימורי הגוף כדי שהגוף כולו יוכל להשתחרר במהלך השינה.

סוגי מזרנים אורטופדיים

יש סוגים שונים של מזרנים אורטופדיים. יש מזרנים מלטקס שזהו בד רך שעוטף את המזרן בין אם הוא מקפיצים או מספוג. הלטקס הינו גמיש מאוד ויכול לספוג משקלים משמעותיים ובנוסף, הוא דוחה את קרדית האבק מה שטוב למי שסובל ממנה. יש את מזרני הויסקו, כשהויסקו הינו חומר סינטטי, חומר שמקבל את צורת הגוף ויוצר את השקעים הרלוונטיים, אך לאחר מכן כשמי שישן על המזרן קם השקעים הללו נעלמים. ויש כמובן את מזרני הקפיצים שיכולים להיות קפיצים שמחוברים האחד לשני או שכל קפיץ לעצמו.

אין ספק שאיכות השינה נקבעת גם באמצעות המזרן האורטופדי שרוכשים. כדאי מאוד להשקיע במזרן איכותי כזה שיישאר עוד שנים רבות, מזרן שישמור על הגוף ויאפשר לו לנוח בצורה טובה.

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top