אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » עמוד הבית » טיול משפחות בקיץ 2013- היעדים החמים!

טיול משפחות בקיץ 2013- היעדים החמים!

טיול משפחות בקיץ 2013- היעדים החמים!

עונת הקיץ בחופש הגדול היא האולטימטיבית לניצול עבור חופשה משפחתית כשהקייטנות מסתיימות. יעדי אירופה הקלאסית מותאמים במיוחד לחופשה עם ילדים בגילאים צעירים יותר בשל היותם מציעים חופשה הכרוכה בטיסה לא ארוכה מידי ויעדים המציעים עולם במלואו עבור הילדים באווירה אירופאית מיוחדת. לצד יעדי אירופה, חופשה ארוכה ובתקציב גבוה יותר תהיה לארצות הברית, כאשר תוכלו להתמקד באזור אחד או לבחור בטיול ארוך יותר ומקיף הכולל מחוף לחוף. להלן היעדים והפעילויות שישאירו את הילדים עם חיוך על הפנים ואתכם עם טעם של עוד.

יעדים הטיולים המומלצים למשפחות
בשנים האחרונות משפחות רבות בוחרות מבין מגוון יעדי אירופה שלושה יעדים נבחרים המציעים מבחר אטרקציות, פעילויות, נופים וטבע עבור הילדים שבחבורה. יש כאלו שיעדיפו לנסוע להולנד וליהנות נופים הכוללים כפרי דייגים, תחנות רוח, עיירות ציוריות בהן ניתן לשוט בתעלות, לבקר במוזיאונים ייחודיים פתוחים, אתרי מיניטורות מהמפורסמים בעולם וכמובן ליהנות מיום חלומי במיוחד בפארקי שעשועים מאתגרים המציעים מתקנים לכלל הגילאים.
אחרים יבחרו לטייל בצרפת וליהנות מנופים פסטוראליים באזור פרובאנס והריביירה הצרפתית או דווקא מסיורים אורבנים בפריז המיוחדת. הטיול יכלול ביקור בטירות בעמק הלואר המחזירות ברגע אחד לתקופת האבירים במסגרת ארוחה תקופתית מקורית ומרשימה וכמובן יום מהאגדות בפארק השעשועים מבית דיסני- היורודיסני שאין צורך להרחיב מאחר והינו מפורסם במתקנים העשירים שמציע, בתהלוכות הכוללות את הדמויות מהאגדות והתחושה החלומית שמציע עבור הילדים.
באיטליה, מרבית הסיכויים שתבחרו להתמקד בטיול באזור הצפון באגם גארדה שהפך לפופולארי ביותר ומציע פארקי ספארי, מפלים, מגוון אטרקציות לילדים כולל פארק שעשועים גדול וכמובן ליהנות מהאוכל המקומי שהילדים אוהבים בכל גיל כולל פסטות, פיצות וגלידות מהאיכותיות בעולם.
בטיול בארצות הברית, במידה ויהיה אפשרי להשקיע בטיול של כחודש לפחות תוכלו ליהנות מסיורים בערים המוכרות כמו ניו יורק, סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס, לאס וגאס ואחרות, להתרשם ממפלי הניאגרה המרשימים, לצפות בגשרים המפורסמים, לבלות בפארקים (כולל יוסמיטי, גרנד קניון וסכר הובר), וליהנות יחד עם הילדים באתרי האטרקציות דיסניוורלד, אולפני יוניברסל, מרכז אפקוט ורבים אחרים.

על קצה המזלג- כיצד למקסם את סיכויי ההנאה בטיול
כשאתם נוסעים לטיול עם הילדים קחו בחשבון שחשוב להתאים את המסלול לגילאי הילדים ולמגבלות הקיימות בהתאם להיכרות איתם. לא כדאי בכל מקרה לתכנן מסלולי הליכה מרובים וארוכים ולשקול לשכור רכב צמוד שילווה אתם בטיול ויחסוך ניידות בתחבורה ציבורית. במידה ומדובר בילדים בגילאים בוגרים יחסית, תוכלו לחסוך את מלאכת תכנון וארגון הטיול ולהצטרף לטיולי משפחות מאורגנים. אלה כוללים מגוון יעדים בהתאם לרצון ולתקציב. החל מטיול מאורגן לצרפת, להולנד וליעדי אירופה האחרים ועד טיול מאורגן לארה"ב מחוף לחוף (להלן קישור למסלול הטיול). במקרה של טיול מאורגן חשוב לוודא מראש את גילאי הילדים שכבר נרשמו לטיול על מנת לוודא שאכן לילדכם תהיה חברה בת גילם בטיול. במידה ואתם מתכננים את המסלול בעצמם, חשוב לא להעמיס יתר פעילויות ביום הראשון וביום האחרון לטיול שהינם קצרים באופן טבעי ולוודא כי הינכם מביאים אתכם לטיול את כל חפצי המעבר הידועים והמוכרים כמרגיעים עבור הילדים. בכל מקרה, בנוסף לתכנית המסלול המפורטת ברמה היומית וכוללת את האטרקציות והאתרים בהם תבקרו, כדאי להצטייד גם בתכנית חלופית לכל מקרה שיהיה צורך בכזו בגלל שינויי מזג אוויר לא צפויים או מסיבות אנושיות אחרות בלתי צפויות. בכל מקרה חשוב להצטייד בסבלנות ולצאת מתוך הנחה כי לא מדובר בטיול שהמטרה המרכזית בו היא לבקר בכל המקומות המתוכננים אלא שמדובר בטיול שהמטרה הראשית בו היא ליהנות מזמן איכות יחד ולהיחשף למקומות חדשים, תרבות, ריחות, מאכלים וכל המיטב שיש למקום היעד להציע בלי הצורך לעמוד בלוחות זמנים לחוצים.
תיהנו!

לפרטים על מסלול הטיול : לחצו כאן
צילום: יח"צ

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top