אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » מוסיקה » ארמין ואן ביורן מגיע לחגוג את יום העצמאות בישראל!

ארמין ואן ביורן מגיע לחגוג את יום העצמאות בישראל!

ארמין ואן ביורן מגיע לחגוג את יום העצמאות בישראל!

"BLU 4 DANCE" בהפקה המרכזית של יום העצמאות 64 למדינת ישראל שיתקיים ביום שישי 27.4.12 – DAY PARTY
17:00-24:00 בדשא של גני התערוכה ת"א, ומארח את אומני האלקטרוניקה מהמובילים בעולם:

הכוכב DJ מס' 2 בעולם "Armin Van Buuren"
הDJ-מפיק ההולנדי "Jochen Miller"
והDJ הישראלי " Yuval Zach"– רזידנט האומן 17, נפגשים
לפסטיבל יום העצמאות ענק בגני התערוכה ת"א!
את הפסטיבל BLU 4 DNACE שיתקיים ביום העצמאות הקרוב,27.4.2012 בדשא של גני התערוכה יפתח DJיובל זך 17:00-18:00 לאחריו יעלה DJ Jochen Miller )18:00-20:00) ואת הפסטיבל יסגור הדיג'י מספר 2 בעולם DJ Armin Van Buuren לסט אנרגטי עוצמתי וסוחף.
DJ Armin Van Buuren -, הסופר-סטאר והדיג'יי מספר 2 בעולם , המפיק ההולנדי ייסד ועומד בראש תאגיד המוזיקה הענקי – Armada, המהווה כיום את הלייבל האלקטרוני המוביל בעולם. במהלך הקריירה שהחלה אי שם ב-1997 הוא קטף אינספור פרסים, שבחים ותארים וכיום הוא נחשב לדיג'יי הגדול בהיסטוריה. בין היתר הוא אמון על תכנית הרדיו האלקטרונית הפופולארית ביותר בעולם – A State Of Trance המרתקת מדי שבוע מיליוני מאזינים, בנוסף להיותו אחד הדיג'ייז בעלי הלו"ז העמוס ביותר בהופעות במועדונים ובפסטיבלים הנחשבים ביותר בתעשייה, הוא נחשב לאחד מעמודי התווך ומייסדיה של סצינת הטראנס והפרוגרסיב המלודיים, עם תמיכה וקידום אמנים וכמובן מצבת הפקות ורימיקסים שרובם ככולם נחשבים לקלאסיקות עד בעולם המוזיקה האלקטרונית.
לכניסה לאתר לחצו כאן

DJ Jochen Miller דיג'יי מפיק הולנדי בעל סאונד יוצא דופן וייחודי שתרם רבות להתפתחותו של ז'אנרי הפרוגרסיב והטק-טראנס. היצירתיות, החדשנות והעוצמה משתלבים יחדיו לתערובת סוחפת של פרוגרסיב, טקנו וטראנס. הוא נכנס לתודעה בתחילת המילניום אז זכה בתחרות המיקסינג של פסטיבל הענק – ה-Dance Valley. ב-2003 אף הוכתר כהפתעת השנה של מגזין ה-ID&T ובהמשך קטעים שלו החלו לקבל תמיכה מצמרת הדיג'ייז העולמית כמו ארמין ואן ביורן, טייסטו, פרי קורסטן, מרקוס שולץ ועוד. עד כה הספיק לנגן באירועים נחשבים כמו: Innercity, Trance Energy, Mysteryland, Impulz, ועוד. בין היתר החתים קטעים בלייבלים נחשבים כמו בלאקהול, יונייטד, ארמדה ועוד…
לכניסה לאתר לחצו כאן

YUVAL ZACH רזידנט האומן 17 נחשב לאחד הדיג'ייז הטובים כיום בישראל. זהו הפסטיבל השישי ברציפות שיובל מופקד על החימום וכרגיל צפו ממנו לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. זך מפורסם בזכות סטים מגוונים על טהרת הטק, דיפ, פרוגרסיב האוס שבונים אווירה נכונה ומכניסים את הקהל לקצב. בין היתר ניגן לצד ענקיים אלקטרונים כמו ארמין ואן ביורן, טייסטו, ריצ'י האוטין, סאשה, דני טנגליה, דייב סימן, אבוב & ביונד, דאש ברלין והרשימה לא נגמרת.
http://www.youtube.com/watch?v=vd1AtWsSucQ

מחיר כרטיס מכירה מוקדמת: החל מ 180₪ מחיר כרטיס רגיל, החל מ 230₪ מחיר כרטיס VIP
מחיר כרטיס רגיל בקופות: 220 ₪ מחיר כרטיס רגיל 280 ₪ מחיר כרטיס VIP
כרטיסים:
www.blu4dance.com
*9066
יחצנים :
רן פשלי (דרום, ירושלים) 054-2244444
ג'ניה (איזור השרון): 050-5555412
רון (צפון) – 054-3352991

צילום : יח"צ

שולחנות : עומר

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top