אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » מוסיקה » צוענים גנבו לי את הלילה – דורי בן זאב וסווינג דה ג'יטאן במופע חדש!

צוענים גנבו לי את הלילה – דורי בן זאב וסווינג דה ג'יטאן במופע חדש!

צוענים גנבו לי את הלילה – דורי בן זאב וסווינג דה ג'יטאן במופע חדש!
"צוענים גנבו לי את הלילה" דורי בן זאב וסווינג דה ג'יטאן במופע חדש במרכז ענב יום ה', 24.5.12 בשעה 21:30.

"צוענים גנבו לי את הלילה", הוא מפגש מוסיקלי בניחוח צועני מלהיב ומשעשע. במופע יבוצעו להיטיו של דורי בן זאב: "לאה", "גנבים","למון טרי" ,"סוף שבוע בכפר" ואחרים, עיבודים חדשים לשירי ג'אז ידועים, ומוסיקת סווינג צועני מקורית וסוחפת של "סווינג דהג'יטאן". מופע ספונטני, שנון, ומלא הומור,חן והפתעות. שלישיית סווינג דה ג'יטאן אוהבים וחיים את "הג'אז הצועני" שמייסדה הוא הגיטריסט האגדי דג'אנגו ריינהארדט. במהלך חמש שנות פעילותו, הופיע ההרכב על כ-300 במות ופסטיבלים חשובים ביניהם: פסטיבלי הג'אז בקיסריה, אילת, תל-אביב, פסטיבל האביב בראשון לציון, פסטיבל פליציה בלומנטל, וכן בפרויקטים בינלאומיים מגוונים.

המופע "צוענית גנבו לי את הלילה" עלה בבכורה במסגרת פסטיבל הג'אז תל אביב,בסינמטק תל אביב ויעלה במרכז ענב למוסיקה ביום ה', 24.5.12.

טריילר :

דורי בן זאב על שיתוף הפעולה עם סווינג דה ג'יטאן: "סווינג – עם צוענים!!! טרמפולינה של צלילים, אילתור ושימחה לתוך הלב… השימחה זורמת לחברים שלי בסווינג דה ג'יטאן מהגיטרה, ולי זה מאד מתאים להיות כמו ירדן לידם, לזרום בקצבים, ובלהט מישתנה, סיגנון הנגינה המופלא הזה יש בו חיוך ואופטימיות. סווינג דה ג'יטאן ואני באנו מאותו הכפר, אוהבים לנדוד ולהפיץ שמחה.

וסווינג מספרים על העבודה עם דורי: אנחנו גאים להופיע עם דורי בן זאב, שגדלנו על שידורי הרדיו שלו ועל שיריו. תהליך העבודה עם דורי מרתק. הוא וירטואוז במעברים החלקים שהוא עושה בין רצינות לשטוטניקיות ובין עומק לקלילות. במפגש איתו, מתחזק המימד ההומוריסטי שכ"כ טבעי למוסיקה שלנו, בביצוע ובהגשה. הטמפרמנט של דורי מתאים כמו כפפה ליד לרוח הסווינג הצועני. דורי,כמו המוסיקה, חי את הרגע הבימתי ללא פשרות. העבודה איתו מרגשת ומלמדת המון.

דוריבן זאב-שירה והנחיה. סווינג דה ג'יטאן: יעקב חוטר- גיטרה צוענית; אוריבן צבי- גיטרה צוענית; אורן שגיא- קונטרבס

כרטיסים ימכרו במשרד הכרטיסים קסטל, מחירים בין 60 ל-80 ₪.

לפרטים נוספים נא לחזור לגילי אלון-ביטון, 054-4352353, gilli@carousel.co.il

הילה רזון- 0528705118 hilarazon@gmail.com

צילום : יח"צ

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top