אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » גאדג'טים » OLYMPUS משיקה את ראש השבט של המצלמות הקשיחות: TG-1

OLYMPUS משיקה את ראש השבט של המצלמות הקשיחות: TG-1

OLYMPUS משיקה את ראש השבט של המצלמות הקשיחות: TG-1

מותג הצילום OLYMPUS משיק את מצלמת הדגל בסדרת הקשיחות שלו, ה-TG-1, שתגיע בחודש הבא לישראל ומציגה יכולות ביצוע ייחודיות עם עדשה המכילה צמצם מהיר במיוחד (f2.0), שמסוגל ללכוד תמונות איכותיות ובהירות גם בחושך מתחת למים, עד לעומק של 12 מטרים (!).

הקשיחה החדשה לבית OLYMPUS הינה למעשה ראש שבט הקשיחות, היות והיא מצוידת בנתונים המתקדמים ביותר בקטגוריה: עמידה למים עד לעומק של 12 מטרים, עמידה בפני נפילות עד לגובה של 2 מטרים, עמידה לקור עד לטמפרטורה של 10- מעלות צלזיוס ועמידה בפני זעזועים עד ל-100 ק"ג.

היא לא רק קשיחה אלא גם קומפקטית, ומאובזרת בטכנולוגיית ה-iHS החדשנית של המותג ((Intelligence, High Sensitivity and High Speed, המשפרת את הסיכויים לצילום תמונות חדות וברורות במצבים קשים כמו תאורה חלשה בתוך הים או בערפל – ללא "רעשים", תצוגת OLED עשירה בצבעים ובניגודיות גבוהה, GPS מובנה, ו-3 מצבי צילום חדשים המותאמים במיוחד לצלמים חובבי הטיולים, הצלילות והספורט האקסטרימי: Low Light (עבור חדות תמונה במצבי צילום עם אור חלש מאוד), Super Sports (עבור חדות צילום בצילום אובייקטים הנעים במהירות) ו-Super Macro (לצילום קלוז-אפים רק במרחק 1 ס"מ מהעדשה).

"ויהי אור"- עם צמצם f2.0 מהיר במיוחד, מעבד התמונה המתקדם TruePic VI, איכות תמונה של 12 מגה-פיקסל וחיישן CMOS, המצלמה החדשה מאפשרת לנו לצלם תמונות איכותיות ביותר במצבי צילום קשים במיוחד, שעד כה לא הצלחנו לתעד כראוי. במצבי תאורה קשים, כמו בצלילה לעומק רב מתחת למים או כאשר רק הירח מאיר לנו את הלילה, אך גם בצילום של תנועות מהירות במיוחד, כמו תחרות ריצה – תמונות חדות וברורות יתקבלו בעזרת הפוקוס האוטומאטי המתקדם של המצלמה (המוכר בעיקר מסדרת ה-PEN).

לקשיחה החדשה ניתן לצרף תוספות שישדרגו עוד יותר את חוויית הצילום (בתשלום נפרד): עדשת עין דג (לצילום רחב ודינאמי יותר) ועדשת טלפוטו (להגדלת התקריב בצילומי קלוז-אפ על-ידי הגברת הזום האופטי ל-6.8x-13.6x).

ניתן להשיג החל מיוני בחנויות הצילום וברשתות המובחרות

צילום: יח"צ

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top