אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » עמוד הבית » עמותת נגישות ישראל מזמינה את הציבור לבוא ולחוות את עולמו של הנכה בהפנינג יחידי וראשון מסוגו בעולם,

עמותת נגישות ישראל מזמינה את הציבור לבוא ולחוות את עולמו של הנכה בהפנינג יחידי וראשון מסוגו בעולם,

עמותת נגישות ישראל מזמינה את הציבור לבוא ולחוות את עולמו של הנכה בהפנינג יחידי וראשון מסוגו בעולם,
עמותת נגישות ישראל מזמינה את הציבור לבוא ולחוות את עולמו של הנכה בהפנינג יחידי וראשון מסוגו בעולם, שיתקיים באחד ביוני בסימן המשחקים הפראלימפיים לונדון 2012 . הכניסה חופשית.

ניסיתם פעם לשחק כדורסל כשאתם יושבים על כסא גלגלים, או לטעום גלידה בעיניים עצומות? באחד ביוני תהיה לכם הזדמנות להרגיש מקרוב איך עובד עולמו של הנכה בהפנינג "להרגיש נגישות" המיועד לכל המשפחה, שיתקיים בנמל תל אביב ביוזמת עמותת נגישות ישראל המפעילה אירועים מקדמי נגישות בכל רחבי הארץ .בהפנינג בסימן המשחקים הפראלימפיים לונדון 2012, מוזמן הקהל הרחב לקחת חלק פעיל ולהרגיש מקרוב מגוון מקצועות ספורט פראלימפיים.

מודעת להרגיש נגישות

מודעת להרגיש נגישו

מטרת ההפנינג מלבד היכרות עם ענפי הספורט של אנשים עם מוגבלויות, הוא קידום המודעות לנגישות ולקבלת השונה. עמותת נגישות ישראל פועלת מזה 12 שנים לקידום השתלבותם של אנשים עם מוגבלות בחברה בשוויון, בזכות, בכבוד ובמקסימום עצמאות.

מדובר באירוע יחידי וראשון מסוגו בעולם. ברחבי הנמל יוקמו מתחמי התנסות חווייתיות ותחרותיות בסוגי ספורט נכים שונים, בהם הקהל יוכל לקחת חלק פעיל ולחוות בין היתר כיצד משחקים כדורסל בכיסאות גלגלים, איך ההרגשה לחבוט במחבט טניס כשאתה יושב על כיסא גלגלים, ללמוד מה זה כדור שער עיוורים, לרכב על אופני יד ואופניים לעיוורים עם מלווה )טנדם( , לשחק ראגבי, לרוץ 100 מ' בעיניים עצומות , מסלול מכשולים עם כסאות גלגלים ועוד.

האירוע ישלב משחקי ראווה קצרים שישלבו את הנבחרות בענפים השונים וסלבריטאים בנוסף יהיו בתחומי הנמל מתחמי התנסות בהם הקהל הרחב יוכל לנסות לטעום גלידה בעיניים עצומות, ללמוד את שפת הסימנים ואף ליצור קעקועים בשפת הסימנים, לנסות לצייר גרפיטי באמצעות הפה ואפילו גוון מוטורי יהיה לאירוע בדוגמת התנסות בנהיגה על קלנועיות.

את האירוע מפיקה אורנית בן דרור, אשר הפיקה את אליפות אירופה בכדורסל כסאות גלגלים שהתקיים בארץ בשנה שעברה. האירוע נערך בשיתוף פעולה עם נמל תל אביב, מחלקת הספורט של עיריית תל אביב, הוועד הפארלימפי הישראלי, ההתאחדות לספורט נכים בישראל, עמותת אתגרים, ספיבק, בית הלוחם תל-אביב , אפיקים, עמותת מהלב, עמותת בקול ועמותת כן ולא.

במהלך האירוע יתקיים טקס בו תעניק עמותת נגישות ישראל שי וברכת הדרך למשלחת הישראלית למשחקים הפראלימפיים בלונדון, בטקס ישתתפו שגריר בריטניה בישראל, וראשי משרד התרבות והספורט, הוועד הפארלימפי ועיריית תל אביב.

ההכניסה לאירוע להרגיש נגישות היא חופשית והוא יתקיים ביום שישי, האחד ביוני, בין השעות 12:00-16:00 עוד פרטים ניתן לקבל באתר האינטרנט של עמותת נגישות ישראל: לחצו כאן

צילום : יח"צ

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top