אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » בילוי ופנאי » קיץ חם במלון ענבל ירושלים!

קיץ חם במלון ענבל ירושלים!

קיץ חם במלון ענבל ירושלים!

מבצעי קיץ חלומי לכל המשפחה

זה הזמן לעשות תוכניות לקיץ! המלון שבמרבית ימות השנה מארח בין כתליו שועי עולם מעונבים בחליפות, פותח הקיץ את העניבה ומשקיע גם בילדים ובמשפחות. שילוב מנצח לחופשה מהנה של מלון יוקרתי ועיר מרתקת עם שלל תוכניות.

מחיר מיוחד של 1200 ₪ ללילה בחודש יולי + 50% הנחה ללילה השני. המחיר ללילה בחודש אוגוסט הוא 1350 ₪ כאשר הלילה השני הוא ב- 50% הנחה.

המבצע תקף בחודש יולי בכל ימות השבוע, ובחודש אוגוסט בימי חול בלבד. תוקף המבצע בין התאריכים 8 ביולי – 26 באוגוסט 2012

כמו כן, מלון ענבל יוצא בשלל פינוקים והפתעות לילדים במהלך חודשי הקיץ: ענבל kids club, מועדון הילדים של המלון, פתוח לילדים בכל הגילאים עם מגוון הפעלות ומתקנים מדליקים. החל מג'ימבורי לקטנטנים ועד למשחקי שולחן, סוני פלייסטיישן ו- wii – לילדים הגדולים. המועדון מאויש בצוות אדיב, אחראי, מסור וידידותי לאורך כל שעות הפעילות.

מועדון הילדים יפעל בסופי שבוע בחודש יולי, ובאוגוסט במהלך כל החודש. המועדון כולל מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות בידור, המוקדשות בעיקר לילדים ונוער. מעבר לפעילויות הפעלה במהלך היום בבריכת המלון, יפעלו שני חדרי ילדים, שהוקמו על מנת לספק לילדים חופשה מהנה ללא הפסקה, עם שלל הפעלות מרהיבות. האחד הוא מועדון המיועד לילדים וטף, המספק: ג'ימבורי, משחקי קופסא, משחקי חשיבה, ספרים, לגו וכן פינת יצירה עם סדנאות יצירה מקוריות, כך שהילדים זוכים לחזור הביתה עם מזכרת מהחופשה.

ילדים בוגרים יותר מוזמנים להיכנס לחדר הנוער- המספק: עמדות wii, שולחנות סנוקר, הוקי שולחן, פינג-פונג, כדורגל שולחן, ומשחקי ענק, הכוללים 4 בשורה, שחמט, ועוד…

במהלך החופשה יתקיימו הפעלות ותחרויות בשני חדרי הילדים כגון: בינגו-קידס, קריוקי, טורנירים, שעת סרט, סדנאות איפור, סדנאות בלונים, סדנאות בישול, ועוד המון פעילויות.
את הפעילויות ילווה צוות של מדריכים מוסמכים אשר ידאגו להפעלת הילדים בצורה המהנה ביותר, הכל על מנת להפוך את חופשת ההורים ליותר רגועה ונעימה.

בנוסף לכך, הילדים יוכלו ליהנות מתפריטים מיוחדים ומגוונים:
• מזנון הבריכה ה"ספלאש" מציע ארוחת ילדים הכוללת:
 שניצלוני עוף עם טוגני תפוח אדמה וירקות טריים עם קרחון או משקה קל.
 צ'יפס קטן/גדול.

  • יום שישי בערב – חדר האוכל מציע לילדים : שניצלונים , נקניקיות מוקפצות פרח , אגרול סיני ברוטב חמוץ מתוק
  • יום שבת בצהריים – פולקה עוף מצופה , פסטה פנה , נקניקיות פרח { רוטב עגבניות בנפרד }

ההורים שיחפצו במעט שקט יוכלו ליהנות משירותי שמרטפות מחברה מקצועית.

הילדים נהנים בקיץ במלון ענבל צילום יח"צ

הילדים נהנים בקיץ במלון ענבל צילום יח"צ

משלמים על ילד החל מגיל 3 – 300 ₪ לכל תוספת עד גיל 12. מגיל 12 מחיר כמבוגר.

מלון ענבל ירושלים, מהמלונות המובילים בעיר, ממוקם בסמוך לגן הפעמון אל מול נופיה המרהיבים של העיר העתיקה והרי יהודה. המלון, המדורג 5 כוכבים דה לוקס מציע לאורחיו שפע של שירותים ברמה בינלאומית ויחס אישי. בשל מיקומו המרכזי , בסמוך לכל אתרי התרבות וההיסטוריה כמו גם העיר העתיקה, ורמת השרות הגבוהה שמוענקת ללקוחות, מהווה מלון ענבל אבן שואבת לקהלי תיירים יוקרתיים מחו"ל ומרכז לכנסים בינלאומיים חשובים.
לפני כארבעה חודשים הוכתר מלון ענבל על-ידי עיתון התיירות היוקרתי – Conde Nast traveler, כמלון הרביעי בטיבו בכל המזרח התיכון, ולאחרונה קיבל מלון ענבל תעודת כבוד נוספת, כאשר נבחר על ידי קבוצתPreferred Hotel Group הידועה והיוקרתית, כמלון הישראלי היחידי המצטרף ל- 850 בתי המלון שלהם ב- 70 מדינות ברחבי העולם.

להזמנות ופרטים נוספים: מחלקת הזמנות – מלון ענבל ירושלים
טלפון: 02-6756625 פקס: 02-5610158, דואר אלקטרוני:   reserv@inbalhotel.com

צילום: יח"צ

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top