אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » עמוד הבית » פרחים לשבועות – הזמינו זרים בעיצובים מרהיבים לחג השבועות ועיזרו לילדי זכרון מנחם לפרוח!

פרחים לשבועות – הזמינו זרים בעיצובים מרהיבים לחג השבועות ועיזרו לילדי זכרון מנחם לפרוח!

פרחים לשבועות – הזמינו זרים בעיצובים מרהיבים לחג השבועות ועיזרו לילדי זכרון מנחם לפרוח!
ילדים שניצחו את מחלת הסרטן מתגייסים למבצע שזירת זרים מיוחדים לחג השבועות, במטרה לגייס כספים לעמותת זכרון מנחם המטפלת בילדים חולי סרטן ובבני משפחותיהם.

חשיבה מחוץ לקופסא וחדשנות הם מהערכים הבולטים של עמותת זכרון מנחם. בין אם מדובר במשחק חדש, טיפול חדשני או תרפיה, תמיד מוכנים לנסות ולבדוק, על מנת לתת את השירות הטוב ביותר למטופלי העמותה. גם בעניין גיוס הכספים, העמותה משתדלת ליצור לעצמה הכנסות עצמיות ממקורות שונים. זו השנה השניה שיוזמת העמותה מבצע מיוחד לרגל חג השבועות: מכירת זרי וסידורי פרחים בעיצובים מרהיבים ובמחירי שוק שכל ההכנסות מהם קודש לפעילות העמותה.

על מנת למקסם את ההכנסות מהמבצע, העבודה כולה מתבצעת על ידי מתנדבי העמותה. החל מהקונספט, דרך העיצוב, הביצוע, הרכישה וקבלת ההזמנות ועד המשלוחים… הכל נעשה "בתוך הבית".

למבצע דרוש הרבה כוח אדם ולכן פונה עמותת זכרון מנחם, מעבר למתנדבים הקבועים, גם לכוחות נוספים המסוגלים להתגייס למשימה: חולים לשעבר שיש להם כישורים מתאימים מתגייסים גם הם לצוות המשימה.

יונתן בן ה-23 מירושלים, חולה הודג'קינס לימפומה שהיה מטופל בעבר ב"זכרון מנחם", החלים מהסרטן וחזר לשוק העבודה מציין: "חיי לא היו קלים גם לפני שחליתי….אבי עזב את הבית ואני פרנסתי את עצמי ואת אמי…כשחליתי, לא היה לי לאן לפנות. זכרון מנחם שימשו לי כמשפחה תומכת לכל דבר. זו זכות ואושר להיות היום במקום של המעניק, של המתנדב, לתרום מזמני וכשרוני למען ילדים חולים שכל כך זקוקים למסגרת הזו".

אז אם אתם רוצים זר מעוצב לכבוד החג, ולדעת שהכסף שלכם הולך ישירות לילדים חולי סרטן, אתם מוזמנים לפנות לאתר של זכרון מנחם ולבצע הזמנה. משלוחים יתבצעו לאזור תל אביב, פתח תקוה, ירושלים, בית שמש, בית"ר, יישובי גוש עציון ובני ברק
לפרטים באתר זכרון מנחם: למעבר לאתר לחצו כאן
להזמנה:  לחצו כאן

עמותת זכרון מנחם הוקמה ע"י חיים ומירי ארנטל, הוריו של מנחם ארנטל שנאבק 14 שנה במחלת הסרטן. זוהי העמותה הראשונה בארץ שתמכה בילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם בצורה ישירה, מקיפה ויומיומית והיא עושה זאת במסירות כבר 20 שנה, 365 ימים בשנה. הארגון פועל ב-11 מוקדים ברחבי הארץ, כאשר המטה ומרכז היום שלו נמצא בירושלים. הארגון מפעיל תוכניות מגוונות הכוללות מחנות נופש, מרכז יום המפעיל חוגים ופעילויות סביב השנה, קבוצות תמיכה, שירותים פסיכו סוציאליים, מסיבות ועוד. כאות הערכה על פעילותה האנושית והייחודית קיבלה עמותת זכרון מנחם פרסי הוקרה רבים, ביניהם: אות הנשיא למתנדב, פרס ראש הממשלה – מגן הילד, מגן שר הבריאות למתנדב, אות ראש העיר ירושלים למתנדב, תואר "אביר" מאת מלכת הולנד ועוד.

צילום : יח"צ

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top