אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » מזון ומשקאות » משק צוריאל משיקה סדרת גבינות מיוחדות!

משק צוריאל משיקה סדרת גבינות מיוחדות!

משק צוריאל משיקה סדרת גבינות מיוחדות!
משק צוריאל משיקה סדרת גבינות מיוחדות ומביאה את החוויה הקולינארית הישר מהגליל למטבח הביתי הסדרה החדשה כוללת: קשקבל, חלומי,  קממבר ומוצרלה מגורדת.

לראשונה במשק צוריאל- על גבי כל אריזה יוטבע קוד (QR) שיאפשר לצרכנים להוריד מתכונים להכנה עם הגבינות!

משק צוריאל ממשיכה להפתיע את קהל הצרכנים בישראל ומשיקה בימים אלו קטגוריה חדשה – גבינות מיוחדות עם הטעם האיכותי והמיוחד המזוהה עם הקולינאריה של הגליל. הגבינות המיוחדות מעניקות לצרכן הישראלי את האפשרות לשדרג את הבישול הביתי באמצעות שילוב טעמים איכותיים וייחודיים. ומכאן גם הגיע הרעיון לפתח ולהשיק את הסדרה החדשה.

סדרת הגבינות החדשה תכלול בשלב הראשון:  פלח קשקבל במשקל של 200 גרם, חלומי בקר במשקל של 200 גרם, קממבר במשקל של 150 גרם ומוצרלה מגורדת במשקל של 200 גרם. במשק צוריאל מדגישים שלכל גבינה בסדרה שימוש משלה ועל מנת להמחיש זאת, הוחלט להדפיס לראשונה על גבי האריזות קוד QR שסריקתו מובילה למתכון טעים ופשוט להכנה עם אחת מהגבינות המיוחדות.

הגבינות עשויות מחומרי גלם איכותיים, המון אהבה ומשילוב טעמים ייחודי המזוהה עם הגליל. הגבינות החדשות מעשירות את טעם המנות ומעניקות חוויה קולינארית ברמה הגבוהה ביותר.

תהליך פיתוח וייצור הגבינות ארך כשנה שלמה ולקחו בו חלק אנשי שיווק, פיתוח, מחקר, אבטחת איכות ותפעול של משק צוריאל.

אבישי יוסמן, מנהל שיווק משק צוריאל: "אנחנו במשק צוריאל מאמינים כבר שנים באיכות ובטעם המשובח של הגבינות הגליליות. כיום, יותר מתמיד, אנחנו רואים שגם הצרכן שם דגש מהותי על חווית בישול משודרגת הכוללת חומרי גלם איכותיים ומגוון טעמים וריחות. ולכן בחרנו להשקיע בסדרת גבינות שתביא אליו את החוויה הזאת היישר אל המטבח הביתי שלו".

הסדרה החדשה כוללת:

  • פלח גבינת קשקבל 200 גרם
  • גבינת קממבר 150 גרם
  • מוצרלה מגורדת 200 גרם

המחירים המוצעים לצרכן החל מ-19.79 ₪. המחיר הסופי נקבע על ידי רשתות השיווק.

את הגבינות המיוחדות ניתן להשיג במדפי הגבינות ברשתות השיווק המובילות.

צילום : יח"צ

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top