אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » לבית » "אלקטרוסטאר", חברת המאווררים המובילה ,משיקה את "פרגו" מאוורר שולחן מעוצב

"אלקטרוסטאר", חברת המאווררים המובילה ,משיקה את "פרגו" מאוורר שולחן מעוצב

"אלקטרוסטאר", חברת המאווררים המובילה ,משיקה את "פרגו" מאוורר שולחן מעוצב

המאוורר המעוצב מתאים לשולחנות אוכל, מוגבה כך שהוא מקרר את היושבים סביב ב- 360 מעלות אך לא מקרר את האוכל.

"אלקטרוסטאר", חברת המאווררים המובילה בישראל, משיקה את סדרת מאווררי השולחן המעוצבים מדגם פרגו, מאווררי שולחן מעוצבים, עם יכולת פיזור אוויר של 360 מעלות. מאווררי השולחן מדגם פרגו של "אלקטרוסטאר" הינם היחידים המאפשרים פיזור אוויר של 360 מעלות, כך שהאוויר הנעים מגיע אל כל היושבים סביב השולחן ובנוסף, מוגבהים על ידי רגל מעוצבת, המאפשר בו זמנית אוורור של החדר אך שמירה על טמפרטורת האוכל המוגש אל השולחן. המאוורר מעוצב כך, שהוא מוגבה כ-30 ס"מ מעל השולחן כדי שלא לקרר את האוכל.

המאווררים, מעוצבים באופן ייחודי ומקורי, ומשמשים כאלמנט עיצובי נוסף בסידור השולחן שלכם. המאווררים מוסיפים אלמנטים של עיצוב ייחודי במשרדים, בחדרי עבודה או בבית. המאווררים, מגיעים בגימור של שחור ניקל וחום, משקלם 5.5 ק"ג, בעלי קוטר של 23 ס"מ, גובה 52 ס"מ, ומגיעים עם 3 דרגות מהירות.

מחיר לצרכן לדגמי פרגו :1000 ₪
ניתן להשיג: חנות היבואן "אלקטרוסטאר"– רחוב שלבים 4 ,יפו.

פרגו מאוורר שולחן מעוצב- צילום יח"צ

פרגו מאוורר שולחן מעוצב- צילום יח"צ

אודות "אלקטרוסטאר":
חברת "אלקטרוסטאר" הוקמה בשנת 1947 ע"י בצלאל גורלי ז"ל, כשמטרתה לייצר את המאווררים הטובים ביותר בישראל הן באיכות והן בעיצוב. עד היום, ניתן למצוא את מאווררי סטאר כמעט בכל בית בישראל. כיום חברת "אלקטרוסטאר", נחשבת להחברה המובילה בשיווק המאווררים האיכותיים כשהדגש הוא על מאווררים איכותיים מעוצבים ומגוונים המתאימים לכל חלל, מקום ולכל צרכן.
ל"אלקטרוסטאר" חנות תצוגה, יחידה מסוגה בארץ, בה ניתן לראות, להתרשם ולקבל ייעוץ מקצועי להתאמת כל מאוורר לצרכן. הכתובת: רחוב שלבים 4 תל אביב.
לכניסה  לאתר החברה: לחצו כאן

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top