אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » מתנות » רשת תמוז סיגר החלה לייבא גם מתנות לגבר.

רשת תמוז סיגר החלה לייבא גם מתנות לגבר.

רשת תמוז סיגר החלה לייבא גם  מתנות לגבר.

רשת תמוז סיגר המתמחה בטבק על סוגיו השונים, החלה להביא גם מתנות לגבר, משחקים, פלאסקים, מצתים מפוארים, ארנקים ועוד.

ברשת תמוז סיגר ניתן למצוא טבק לגלגול וטבק למקטרת מסוגים שונים ורבים, בעלי ניחוחות וטעמים מגוונים, סיגרים וסיגרלות טבעיים העשויים עבודת יד ומגיעים מכל רחבי העולם, מגוון רחב של סיגריות, מקטרות בגדלים ובאיכויות שונות של החברות המפורסמות בעולם, מקטרות מעוצבות ואופנתיות, סיגריות אלקטרוניות שהן סיגריות העוזרות מאד בהפחתת העישון אך לא מפסיקות את העישון לגמרי, מאפרות ומצתים מיוחדים, מעוצבים ויוקרתיים ואביזרי עישון נוספים.

מקטרות-תמוז-סיגר צילום יח"צ

מקטרות-תמוז-סיגר צילום יח"צ

בנוסף לליין הטבק ניתן למצוא בתמוז סיגר גם ארנקי עור איכותיים ואופנתיים של חברת עמנואל לגבר ולאישה. הארנקים הם למטרות שימוש שונות: ארנק לכרטיסי אשראי, לכסף קטן, לשטרות, לסיגריות או על צורתם המלאה ומגיעים במגוון גדלים, צבעים ודוגמאות. בתמוז סיגר ניתן למצוא גם מתנות לגבר הכוללות משחקי שתייה כמו רולטת שתייה, איקס עיגול שוטים, קליעה למטרה ועוד משחקים רבים, פלאסקים שהם בקבוקי מתכת לאלכוהול לכיס או לתיק, מצתי זיפו מקוריים ומיוחדים, מצתי טיטאן יוקרתיים לסיגריות, סיגרים או למקטרת, נרתיקים לסיגרים, סיגריות ולמקטרות, לוחות שש-בש ושחמט מיוחדים ויוקרתיים המעוצבים רטרו או בסגנון מודרני ומתנות רבות נוספות.

אודות תמוז-סיגר
מתנות לגבר, תמיד היו צד חלש מבחינת מגוון החנויות המתמחות בתחום זה. ברשת תמוז-סיגר הרימו את הכפפה כדי לתת מענה לתחום מתנות לגבר. כיום קיימים 3 סניפים  בחולון במתחם חצי חינם,  בראשון לציון ובהוד השרון. בתמוז סיגר תמצאו שירות אדיב ומקצועי ונכונות לענות על כל שאלה. באתר תמוז סיגר ניתן להתרשם ולראות את כל המוצרים הנמכרים בחנות ולקבל פירוט והסבר על כל מוצר. באתר גם תוכלו לראות סרטון המלמד כיצד לגלגל סיגריה במכונת גלגול פשוטה ושירותים נוספים כמו תמוז אירועים אשר מציע סיגרים לאירועים מיוחדים ויוקרתיים הכוללים היומידורים (ארונות לחות) שולחניים לאירוע ועיצוב תווית אישית של בעלי האירוע על כל סיגר.

את חנויות תמוז סיגר ניתן למצוא בראשון לציון ברחוב הלח"י 16, חולון ברחוב המרכבה 4 ובהוד השרון ברחוב הרקון 2.
פלאסקים - רשת תמוז-סיגר צילום יח"צ

פלאסקים – רשת תמוז-סיגר צילום יח"צ

* המכירה בחנויות אסורה מתחת לגיל 18

לצפייה באתר בקישור הבא : תמוז סיגר

צילום: טל אודי אור

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top