אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » עמוד הבית » מלון רויאל רימונים ים המלח מתחדש בטרקלין VIP מפואר.

מלון רויאל רימונים ים המלח מתחדש בטרקלין VIP מפואר.

מלון רויאל רימונים ים המלח מתחדש בטרקלין VIP מפואר.

מלון רויאל רימונים ים המלח מתחדש בטרקלין מפואר, שיעמוד לרשות אורחי VIP של המלון, המתארחים בסוויטות הכוללות את חבילת הטרקלין או אורחים אשר רכשו חבילת טרקלין ונותן את המענה המושלם לשהייה באווירה אלגנטית ושקטה.

הטרקלין כולל מרפסת פנורמית עם נוף לחוף הים ומציע עמדות אינטרנט לשימוש חופשי ועיתונים יומיים. אורחי הטרקלין ייהנו ממבחר משקאות חמים וקלים, בירה, יין וארוחות קלות. בנוסף, הטרקלין כולל מפלס הסעדה בו יוצעו לאורחי VIP של המלון (כולל ילדים) ארוחות בוקר על טהרת הבריאות וארוחות ערב, הכוללת יין ושתייה קלה.

מעתה, קהל ה -VIP של המלון יזכה לשילוב ייחודי ובלעדי של שלושה ערכים מוספים וכולל: חדרים משודרגים ומפוארים, מתחם הסעדהVIP נפרד ואינטימי וספא VIP מפואר ועשיר, במתחם המופרד מהספא הרגיל ומציע מעבר למגוון הטיפולים גם בריכת מי מלח, סאונה יבשה ורטובה, בר פירות ועמדת שתייה.
הטרקלין יהיה פתוח בין השעות 8:00-21:00.
ארוחת בוקר על טהרת הבריאות יוצעו בין השעות 08:00-11:00 וארוחת ערב בין השעות 19:00-21:00 .
המתארחים בסוויטות המפארות: רויאל, דלקס וחדרי פנורמה בלקוני ייהנו משרותי הטרקלין VIP
עבור שאר החדרים, התוספת לחדר ללילה: 300 ₪.

מלון רויאל רימונים ים המלח המפואר והיוקרתי מכיל כ- 400 חדרים ביניהם סוויטות נשיאותיות, הכוללות ג'קוזי ומטבחון, סוויטה מלכותית מרהיבה, סוויטות משפחתיות וחדרי משפחה מרווחים. כמו כן, כולל המלון את מסעדת המלון- מסעדת הדקלים, לובי בידורי, לובי שקט, מסעדה חלבית, בריכה עם בר חטיפים ומועדון ילדים, הכולל פעילויות יצירה, הפעלות, וחדר משחקים לנוער וסולריום (מרפסת שמש) הממוקם על גג המלון וכולל הפרדה בין נשים לגברים וטרקלין מפואר עבור אורחי VIP של המלון.

המלון מתהדר במרכז ספא יוקרתי- " ספא רויאל" , הכולל 32 חדרי טיפולים המציעים כ -50 טיפולים שונים וכן "מתחם ספא V.I.P " , המופרד מספא רויאל וכולל בריכת מי מלח, ג'קוזי, סאונה יבשה ורטובה, בר פירות ועמדת שתיה חמה וקרה במשך כל שעות הפעילות.

רשת מלונות רימונים, מקבוצת הכשרת הישוב, מונה 10 בתי מלון, ברחבי הארץ.

צילום : רמי סולומון

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top