אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » בילוי ופנאי » "באלי עוגה לי" הקייטנה המפתיעה של יצירה ואומנות לקיץ 2012 !

"באלי עוגה לי" הקייטנה המפתיעה של יצירה ואומנות לקיץ 2012 !

"באלי עוגה לי" הקייטנה המפתיעה של יצירה ואומנות לקיץ 2012 !

קייטנה מפתיעה ויצירתית מתקיימת בכל שנה  בסטודיו "באלי עוגה לי" , בעיר נס-ציונה.

"באלי עוגה לי" קייטנת יצירה ואומנות קיץ
"באלי עוגה לי" קייטנת יצירה ואומנות קיץ

תוכניות בישול ואפייה רבות להם אנו עדים בשנים האחרונות וכן פתיחתם של בתי ספר חדשים וסדנאות ללימוד מקצועות הקולינריה והקונדטוריה מגלים עולם שלם של יצירה קולינרית שבעבר לא העזנו לנסות גם כמבוגרים. להפתעתנו גם לילדים יש מה לומר בתחום ובתוכנית מאסטר שף לילדים, אנו עדים ליצירתיות והרמה הגבוהה שהפגינו הילדים דבר שהפתיע את המבוגרים ואף את השפים המנוסים ביותר.

קייטנת "באלי עוגה לי" , היא הפתעת הקיץ של הילדים הרוצים לחוות את "המאסטר שף" שבתוכם. בהדרכתה האישית והצמודה של היוצרת ו"מפסלת העוגות" קרן בן-עמי, הילדים יזכו לחוות וליצור במיטב החומרים את החלום הפרטי שלהם. הקייטנה הינה לשבוע ימים בלבד ובכך מעניק פתרון נפלא להורים הרוצים להעניק לילדיהם קייטנה יצירתית ואמנותית ברמה גבוהה וגם ליהנות משאר ימי החופש הגדול.

ילדים רבים שהשתתפו בקייטנה בשנים קודמות, מבטיחים את מקומם מראש לשבוע המתאים להם . אורי בן 8 "כל כך נהניתי שנה שעברה והמשכתי לעשות דברים גם בבית. החברים שלי לא מאמינים לי שעשיתי את העוגה לבד עכשיו אני רוצה ללמוד עוד דברים". בנוסף לפעילויות בסטודיו, ייהנו הילדים ממשחקי חברה, פיקניק, יוגה, סוגי אומנויות נוספים כגון : ציור, פיסול ועוד..

אודות קרן בן -עמי
קרן נשואה ואם לשלוש בנות מקסימות, החליטה ללמוד את תחום הפיסול בבצק סוכר ,בעקבות עוגת יום הולדת שקנתה לאימה. לדברי קרן " העוגה פשוט הדהימה אותי וגרמה אושר גדול למשפחה . מיד הבנתי שזו דרך נפלאה לקרב ולגרום אושר לאנשים וזה מה שארצה לעשות " . קרן עוסקת שנים בתחום האומנויות והיצירה גייסה את כל כישרונותיה והתמחתה בתחום הקונדיטוריה ופיסול בבצק סוכר .קרן הגשימה את הבטחתה ולאחר תקופה די קצרה פתחה את סטודיו "באלי עוגה לי" . "מאז אני גם מעצבת עוגות וממתקים בבצק סוכר וגם מעבירה סדנאות וימי הולדת לילדים ולמבוגרים כאחד.

בסטודיו "באלי עוגה לי " שבנס-ציונה מעצבים עוגות עוגיות וממתקים עם המון אהבה לצבעים ומתוקים. כמו כן עיצוב עוגה באופן אישי ע"פ רעיון הלקוחות לכל אירוע :בת-מצווה ברית או בריתה ימי הולדת ,חתונה ועוד..,

בסטודיו מתקיימים פעילויות כגון: הפעלות ימי הולדת , סדנאות למבוגרים ונוער, קייטנה בחודשי הקיץ ועוד המון פעילויות מגוונות .

"באלי עוגה לי" עוגת יום הולדת

"באלי עוגה לי" עוגת יום הולדת

לכניסה לאתר "באלי עוגה לי" לחצו כאן
למעבר לפייסבוק לחצו כאן
לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם קרן בן-עמי 054-4316884

צילום: יח"צ

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top