אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » עמוד הבית » התענוג המושלם של מגנום מגיע הביתה, גלידת MAGNUM באריזות ביתיות!

התענוג המושלם של מגנום מגיע הביתה, גלידת MAGNUM באריזות ביתיות!

התענוג המושלם של מגנום מגיע הביתה, גלידת MAGNUM באריזות ביתיות!

גלידת שטראוס, מובילת שוק הגלידה בישראל,נכנסת במהלך אסטרטגי לקטגורייתהסופר-פרמיום בחבילות בית ומשיקה בלעדית בישראל את גלידת MAGNUM באריזות ביתיות.

 יורם אביגד, מנהל היחידה העסקית גלידת שטראוס: "מדובר במהלך הגדול והמשמעותי של גלידת שטראוס בשנת 2012, סך היקף ההשקעה בו נאמד בכ-5 מיליון ₪".

 גלידת שטראוס מבית יוניליוור ישראל ,מובילת שוק הגלידה בארץ, ממשיכה לחדש ומשיקה במהלך אסטרטגי ובלעדי לישראל סדרה חדשה של מוצרי סופר פרימיום באריזות ביתיות (473 מ"ל) תחת מותג הדגל  Magnum. היקף ההשקעה במהלך נאמד בכ-5 מיליון ₪. המותג מגנום הושק בעולם בשנת 1989 כגלידת  הפרימיום הראשונה למבוגרים על מקל. ייחודו של מגנום באיכות רכיביו הגבוהה: השוקולד שמצפה את השלגונים, אחוז מוצקי הקקאו, והרכיבים והתוספים – הם תמיד עשירים ואיכותיים במיוחד.

סדרת המוצרים החדשה של מגנום לוקחת את כל האיכויות המוצריות הידועות של מגנום ומאפשרת חווית אכילה חדשה ושונה, הפעם בתוך הבית. מעתה, התענוג המושלם של מגנום, מגיע גם הביתה.

 מגנום, אצולת הגלידה ואייקון התענוג והאיכות האולטימטיבי, משיק סדרת מוצרים מפנקת במיוחד באריזות ביתיות. בשלב הראשון יושקו 4 טעמים חדשים אשר מביאים את העונג לשיאים חדשים:

ונילה קרמל קראנץ' – גלידה בטעם וניל עם שקדים מקורמלים, ריפצ בטעם קרמל וצ'אנקס שוקולד חלב , שוקולד פאדג' פקאן – גלידה בטעם שוקולד עם ריפל בטעם פאדג', צ'אנקס שוקולד חלב ואגוזי פקאן בקרמל, ונילה נגיעות אספרסו – גלידה בטעם וניל עם נגיעות קפה, ריפל בטעם אספרסו ושבבי שוקולד חלב
נוגט צ'אנקס
– גלידה בטעם נוגט עם אגוזי לוז בקרמל וצ'אנקס שוקולד מריר

בדומה לשלגוני מגנום הקלאסיים, כל המוצרים בסדרה מכילים גלידת שמנת משובחת, שוקולד איכותי, תוספים וריפלים מענגים במיוחד שיוצרים יחדיו חווית אכילה מפנקת ועשירה, שאין שנייה לה. מעתה, צרכנים שנהנים משלגוני מגנום מחוץ לבית יוכלו ליהנות ממוצרי מגנום גם באריזות ביתיות, ובמקביל תיתן הסדרה מענה חזק ואיכותי לצרכנים קיימים בקטגורית הסופר פרימיום בצריכה בתוך הבית.

 מגנום, מותג הדגל החזק ביותר בשוק הגלידות בארץ ובעולם, ממשיך את ההצלחה רבת השנים, ומבסס את מעמדו הבלתי מעורער כאייקון הגלובלי של חווית הגלידה והשוקולד המתוחכמת והמענגת ביותר שקיימת, והפעם באמצעות כניסה לזירה חדשה שעד כה לא שיחק בה: זירת הסופר פרימיום בקטגורית האריזות הביתיות. באמצעות הרחבת המותג לאריזות ביתיות, MAGNUM מציע דרך חדשה ליהנות מהתענוג האולטימטיבי והמוכר של MAGNUM, והפעם בתוך הבית.

 יורם אביגד מנהל היחידה העסקית גלידת שטראוס:" גלידת שטראוס מובילת שוק הגלידה בישראל גאה להשיק את גלידת הסופר פרמיום MAGNUM באריזות ביתיות. כמובילי השוק וכחלק מהתפיסה העסקית והאסטרטגית של גלידת שטראוס, אנו מחויבים לזהות מגמות צרכניות עדכניות בקרב קהלי המטרה השונים, לפתח מגמות, להגדיל, להרחיב ולמתוח את שוק הגלידה לעולמות חדשים, לחדש ולגוון כל העת, תוך מתן מענה לצרכים המשתנים של קהל צרכנינו. הרחבת המותג הבינלאומי המצליח בעולם, MAGNUM , לסגמנט הסופר פרימיום בחבילות הבית הינו צעד טבעי שנולד מתוך הפוטנציאל הקיים בסגמנט זה. מדובר על המהלך הגדול ביותר של גלידת שטראוס בשנת 2012. מהלך זה יגדיל את הצריכה של מוצרי גלידת שטראוס בכלל, ושל מגנום בפרט,  וזאת באמצעות הרחבה וגיוון של הזדמנויות הצריכה של הצרכן.אנו בטוחים כי השקת הסדרה החדשה של מגנום באריזות ביתיות תהפוך את הקיץ למענג ולמפנק הרבה יותר." השקת הסדרה החדשה של MAGNUM  תלווה בקמפיין כלל ארצי עוצמתי ובולט במספר מדיות.

 סדרת האריזות הביתיות של MAGNUM מוצעת בנפח של 473 מ"ל ובמחיר מומלץ לצרכן של 23.9 ₪.

 כל המוצרים בסדרה בכשרות מהודרת של הרב לנדא ובכשרות רבנות עכו.

צילום: יח"צ

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top