אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » לבית » רשת "האוס אין" מציגה קולקציה חדשה לעידוד תרבות הקריאה.

רשת "האוס אין" מציגה קולקציה חדשה לעידוד תרבות הקריאה.

רשת "האוס אין" מציגה קולקציה חדשה לעידוד תרבות הקריאה.
ברוח שבוע הספר ופרויקט "חודש הקריאה והספרות" של משרד התרבות והספורט, רשת "האוס-אין" משיקה קולקציית רהיטים חדשה לעידוד תרבות הקריאה בקרב הילדים והנוער.

ספרי ילדים הם חלק בלתי נפרד מילדותנו, בזכות צוהר לעולם נפלא שהם פורסים בפנינו ואט- אט ומפתחים את דמיוננו. "פצפונת ואנטון", "מיץ פטל" ו"דירה להשכיר" הם רק חלק מסיפורים קלאסיים המטביעים את חותמם עלינו גם כמבוגרים. רשת "האוס אין", המתמחה בעיצוב רהיטי ילדים ונוער מעץ מלא, התייחסה לחיבור הבל-ינותק בין עולם השינה של הילדים לסיפורי הילדות המלווים אותם, ומציגה קולקציית רהיטים מעץ מלא במטרה לעודד את הקריאה בקרב ילדינו, הנמנים עם "דור האינטרנט". הקולקציה עוצבה תוך הענקת תשומת לב ייחודית לעיצוב מדפים, כוורות ואף מיטות המשלבות מדפים, על מנת ליצור בקרב הילדים חשק לשלוף ספר מהמדף ולהתעמק בעולם מרתק.

בין הדגמים הבולטים בקולקציה, מיטת ספרייה מעץ מלא הנפתחת לשלישייה וכוללת מדף ספרים מקובע בראשה. ניתן להניח במקום את ספריו האהובים של הילד, ובמדף נפרד ספרים עתידיים שהילד רוצה לקרוא. המיטה עוצבה מתוך מחשבה שנוכחותם הקרובה של הספרים, הנמצאים בהישג יד, הופכת את הקריאה לנוכחת ומזמינה יותר.

לאחסון ספרים, מוצעת סדרה חדשה של ספריות מעוצבות בסגנון עתיק, במראה נקי ובמגוון רחב של גדלים, המאפשרים התאמה לכל חלל. הספריות עשויות עץ מלא, כאשר בתחתיתן משולבות מגירות נרחבות המאפשרות אחסון חפצים שונים, פרט לספרים.

אחסון אוסף מכובד של ספרי ילדים מהווה לעיתים בעיה בחדר הילדים, המאופיינים לרוב בשטח מצומצם. אחד הפתרונות שמציעה רשת "האוס אין" הינו כוורת ייחודית שאינה גוזלת שטח רצפה נרחב, ומנצלת את גובה החדר לאחסון ומיקום של ספרים בתוכה ומעליה. מדפי הכוורת בנויים כך שהמרובע המרכזי מאפשר לחלקים מסביבו להיות בגבהים שונים – עבור ספרים בגדלים שונים. בנוסף, המשקל הרב שהכוורת תישא עליה יעבור אל הקרניז, שיספוג את המשקל באופן שווה וכך לא יתעוותו המדפים. בדומה לסדרת הספריות, שלוש המגירות בתחתית הכוורת מסייעות באחסון פריטים נוספים הדורשים מקום אחסון סגור.

פתרון פרקטי במיוחד לילדים המבקשים להציב בסמוך למיטה מספר ספרים אהובים, או כאלה הנמצאים בקריאה, הינו ה"שידנית"- פריט אחסון לספרים מעץ מלא הכולל מדף ושתי מגירות, וניתן לתלייה על הקיר או להנחה על שולחן העבודה.

רשת "האוס אין"
למידע על נקודות המכירה :09-9510879  , לכניסה לאתר החברה לחצו כאן

כוורת מעוצבת לאחסון ספרים מתוך הקולקציה צילום יח"צ

כוורת מעוצבת לאחסון ספרים מתוך הקולקציה צילום יח"צ

"האוס אין -מעצבים חדרים בריאים" הוקמה בשנת 1989 ונחשבת לרשת הוותיקה והמובילה בארץ בייצור ועיצוב חדרי ילדים ונוער. "האוס אין" מתמחה בעיצוב רהיטים מעץ מלא, תוך שימוש בחומרים ובצבעים ידידותיים לסביבה תוך שימת דגש על עיצוב קלאסי ועל-זמני של חדרי ילדים ונוער שמצליח לשמור על רלוונטיות גם בבגרותם. חשיבה יצירתית ותשומת לב ל"פרטים הקטנים", עבודת נגרות מקצועית, איכות החומרים, תכנון חכם ופונקציונאליות לאורך זמן, הם נר לרגליה של "האוס אין". הנגרייה במפעל החברה, מייצרת מלבד חדרי ילדים ונוער מגון פריטי ריהוט כחול-לבן בהתאמה אישית, ביניהם: ארונות אמבטיה, שידות, ספריות, ארונות לנישה, חדרי שינה, ריהוט לחדרי תינוקות ועוד. הרשת מפעילה 4 סניפים.

צילום: יח"צ

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top