אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » בילוי ופנאי » בוא ליהנות מתצוגת פליירינג ברמה עולמית!

בוא ליהנות מתצוגת פליירינג ברמה עולמית!

בוא ליהנות מתצוגת פליירינג ברמה עולמית!

יבואנית האלכוהול המובילה בישראל, "אקרמן משקאות", בשיתוף עם זמן אמיתי – בית הספר לברמנים המוביל בישראל שמחים להכריז על תחרות הפלירינג השנתית של בקרדי מותג הרום המוביל בעולם .

מיטב הפלירסטים באירוע ענק באווירה מחשמלת הכולל טעימות של מגוון סוגי בקרדי בתחרות הפליירינג השנתית של מותג הרום המוביל בעולם בקרדי.

יבואנית האלכוהול המובילה בישראל, "אקרמן משקאות", בשיתוף עם זמן אמיתי – ביה"ס לברמנים המוביל בישראל שמחים להזמין לתחרות הפליירינג השנתית של מותג הרום המוביל בעולם בקרדי.התחרות שתהיה פתוחה לקהל הרחב ,תתקיים ביום ג'  ה- 19.06.2012 בשעה 20.00 במתחם תרבות השתייה של זמן אמיתי – בית הספר לברמנים שברחוב אליפלט 23, תל אביב.אתם מוזמנים לבוא ולצפות במיטב הפליריסטים המוכרים בישראל בערב נדיר של פליירינג וקוקטיילים ייחודיים על בסיס מותג בקרדי.

אודות חברת אקרמן:
'מ.אקרמן', אשר נוסדה בשנות ה-60 המוקדמות, הינה חברה פרטית בבעלותם ובניהולם של האחים אסתי ומיקי אקרמן. מ. אקרמן בע"מ הינה יבואנית בלעדית של כ-60 מותגי אלכוהול ויין מהגדולים והמובילים בעולם. בין מותגי החברה: גריי גוס, פינלנדיה, ג'ק דניאלס, דיואר'ס, בקרדי, בומביי ספייר, דרמבוי, סאותרן קומפורט, קורבזייה, סאוזה ועוד. החברה מעסיקה כ-70 עובדים, בשני סניפים; מרכז הפצה לוגיסטי ארצי וכן מחלקות מכירות, שיווק ומערכות מידע ממוקמים באיזור תעשיה פולג, נתניה.חנות מכירה ומחלקות יבוא והנהלת חשבונות ממוקמות בבניין החברה בחיפה.

לכניסה לאתר החברה : לחצו כאן
לכניסה לאתר ב- יוטיוב : לחצו כאן

צילום: יח"צ

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top