אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » עמוד הבית » לקראת שבוע הספר רשת קפה גרג מציעה ספר על עולם הקפה.

לקראת שבוע הספר רשת קפה גרג מציעה ספר על עולם הקפה.

לקראת שבוע הספר רשת קפה גרג מציעה ספר על עולם הקפה.
לקראת שבוע הספר רשת קפה גרג, מציעה בימים אלה ספר מקצועי תחת השם: "עולם הקפה" .

הספר כולל הצצה מקרוב לעולם הקפה המרתק על כל היבטיו, החל מרקע על זני הקפה השונים, התפשטותם ההיסטורית והמדינות המובילות בגידול קפה,דרך סוגי עיבוד, קליה ניקוי וטחינה של פולים, סוגי הקפה השונים, וכלה בשפה המקצועית לבחינת קפה, גורמי המפתח להכנת קפה משובח ,צרור עצות שימושיות להכנת קפה גורמה וסוגי משקאות הקפה החמים והקרים עם או בלי אלכוהול. כמו כן, מציע הספר מבחר מתכונים לעוגות וקינוחים, המכילים קפה וקלים להכנה גם במטבח הביתי, התייחסות לסוגי משקאות התה השונים כולל טיפים להכנת תה אידיאלי.

רך סוגי עיבוד, קליה ניקוי וטחינה של פולים, סוגי הקפה השונים, וכלה בשפה המקצועית לבחינת קפה, גורמי המפתח להכנת קפה משובח ,צרור עצות שימושיות להכנת קפה גורמה וסוגי משקאות הקפה החמים והקרים עם או בלי אלכוהול. כמו כן, מציע הספר מבחר מתכונים לעוגות וקינוחים, המכילים קפה וקלים להכנה גם במטבח הביתי, התייחסות לסוגי משקאות התה השונים כולל טיפים להכנת תה אידיאלי.

לדברי יאיר מלכה מבעלי רשת קפה גרג: "הספר פותח צוהר אל עולם תוכן שלם, המדבר לא רק אל חובבי הקפה המושבעים אלא גם אל האדם הממוצע, שהוא בד"כ צרכן קפה על בסיס יומיומי. הרעיון לאיסוף החומרים וכתיבת הספר עלה מהשטח בעקבות לקוחות שהתעניינו בנושא." לדבריו: "הספר משקף את תפיסתנו כי הקפה הוא עולם שלם של ערכים, החובק בתוכו הרבה מעבר לטעמה המצוין של כוס קפה איכותית ."

הספר "עולם הקפה" בעל כריכה קשה, מעוצב ומלווה בתמונות, מוצע למכירה בסניפי רשת גרג וברשת צומת ספרים.

מחיר: 49.00 ₪.

צילום : אסף לוי

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top