אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » מזון ומשקאות » רשת המסעדות האסיאתיות "פרנג'ליקו" פותחת בימים אלה שלושה סניפם חדשים .

רשת המסעדות האסיאתיות "פרנג'ליקו" פותחת בימים אלה שלושה סניפם חדשים .

רשת המסעדות האסיאתיות "פרנג'ליקו" פותחת בימים אלה שלושה סניפם חדשים .
רשת המסעדות האסיאתיות הארצית – פרנג'ליקו, ממשיכה להתרחב ומשיקה שלושה סניפים חדשים באזור הצפון. סכום ההשקעה הכולל של שלוש המסעדות החדשות; בפרדס חנה, יקנעם ונהרייה, הינו 3.6 מיליון ₪.

שלושת הסניפים החדשים מעוצבים בהתאם לקו האורבאני,המודרני והנקי של הרשת,עם נגיעות צבע ואלמנטים ייחודיים לכול סניף. בסניף 'פרנג'ליקו' פרדס חנה הושקע סכום של 1.3 מיליון ₪, והוא נמצא בימים אלה בשלבי הרצה ומשתרע על שטח של 120 מ"ר. על הקיר בחלל המסעדה תמונות, המתחלפת בהתאם לשעות היממה, ומשרות אוירה רגועה ביום ואוירה תוססת יותר בלילה.

בהקמה של סניף 'פרנג'ליקו' יקנעם, הושקע סכום זהה לזה של פרדס חנה והוא ממוקם במתחם G. הסניף משתרע על פני שטח של 127 מ"ר בנוסף ל – 100 מ"ר נוספים של רחבה חיצונית.

בסניף 'פרנג'ליקו' נהרייה, אשר נמצא על הגעתון, ניתן למצוא תפריט כשר, תוך שמירה על הקונספט של תפריט הדגל של יתר המסעדות. ההשקעה במסעדה הינה 1 מיליון ₪ והיא משתרעת על פני שטח של 200 מ"ר.

רשת 'פרנג'ליקו', מציעה חוויה קולינרית של מטבח אסיאתי עם תוספות ממטבחים אחרים, כך שהיא מתאימה לקהל רחב, ומשלבת אותה יחד עם בילוי ותפריט אלכוהול עשיר. המסעדות מתאימות גם לחגיגות של אירועים פרטיים וגדולים. מרבית הסניפים מתרכזים באזור הצפון, אך ניתן למצוא סניף של הרשת גם באשדוד הדרומית ובקרוב באזור המרכז ובאינרנט.

'פרנג'ליקו' פרדס חנה, מרכז ביג רח' תדהר 1, פרדס חנה.
'פרנג'ליקו', יקנעם, רחוב תמר 2, מתחם G, יוקנעם.
'פרנג'ליקו' נהריה, רחוב געתון 47, נהריה.

לכניסה לאתר הרשת , לחצו כאן

צילום : יח"צ

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top