אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » מזון ומשקאות » בונה קפה ומכונה ללא עלות

בונה קפה ומכונה ללא עלות

בונה קפה ומכונה ללא עלות

קפה טוב הוא במידה רבה עניין של הזנים שממנו הוא עשוי. כאשר מרכיבים בבית הקלייה תערובות קפה, משתמשים במומחי קפה אנינים שיודעים לעשות שילובים טעימים ומעניינים של זנים על מנת ליצור את כוס הקפה המושלמת עבור הלקוח. בחברת בונה קפה מודעים לחשיבות של איכות הקפה שהם מספקים ולכן משתמשים בתערובות קפה מובחרות. בין המקומות שמהם מגיעים זנים איכותיים של פולי קפה הם אתיופיה, טנזניה, קניה קוסטה – ריקה ותימן.  במרכז אתיופיה קיימים אזורים גבוהים בהם גדלים פולי קפה. מספר זנים גדלים במישורים אלו, בהם זן ה"סידמו" הידוע. באופן כללי, הפולים באתיופיה הם בדרך כלל מסוג "ערביקה" – סוג הפולים הפופולרי והנפוץ בעולם.

לא על הפול לבדו

הפולים מהמקומות שצוינו, ידועים באיכות שלהם. אך מה שהופך את הפולים הגולמיים לקפה מצוין, בסופו של דבר, הוא התהליך שהם עוברים אחרי קטיפתם ושליחתם. כדי לייצר קפה טוב לא מספיק שהזן יהיה איכותי. יש צורך גם בתערובת טובה ובקלייה איכותית, וגם מכונת קפה לעסקים שתייצר את המשקה עצמו.
במקרה של מכונות הקפה, חברת בונה קפה מציעה את המכונות האיכותיות של חברת Jura השווייצרית. מדובר במכונות מקצועיות למשרד בעלות ממשק הפעלה נוח ומודרני, מפרט טכני מתקדם ויכולת לספק מדי יום מספר גבוה של כוסות קפה, אשר יכולות להתאים לבתים, מלונות, מקומות עבודה , דירות דיסקרטיות וכדומה.

חשוב לדעת שמכונות הקפה מבית בונה קפה ניתנות גם להשאלה ללא עלות. אנחנו בטוחים מאוד ברמה של מכונות הקפה של Jura ובטעם הנהדר שהן מספקות. זאת במיוחד בשילוב עם הפולים המשובחים. לכן אנו מספקים מכונות קפה להתנסות וללא עלות. כך, רק אם הטעם של הקפה המתקבל באמת מוצא חן בעיניי הלקוחות שלנו – הם מחליטים לשכור אותן לתקופה ארוכה יותר.

השילוב של מכונות הקפה לעסקים של Jura מבית בונה קפה עם הטעם של הזנים האיכותיים בהם אנו משתמשים הוא שילוב מנצח שפשוט מוכרחים לנסות.

 

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top