אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » בילוי ופנאי » ספא מעיין – המתנה שכולם רוצים לקבל, טיפולי ספא מפנקים.

ספא מעיין – המתנה שכולם רוצים לקבל, טיפולי ספא מפנקים.

ספא מעיין – המתנה שכולם רוצים לקבל, טיפולי ספא מפנקים.

רוצים להפתיע במתנה מקורית , מיוחדת ומפנקת  את היקרים לכם?

 טיפולי ספא היא מתנה נפלאה שכל אחד ירצה לקבל.  וועדי עובדים מסיבת רווקים ,רווקות, קבוצות או כל סיבה משמחת אחרת.  צוות ספא מעיין הוא צוות מקצועי המתמחה בסוגי טיפול מגוונים . צוות מטפלים ותיק ומנוסה , יתאימו את סוג הטיפול על פי מצב בריאותי של המטופל.
בספא מעיין ניתן לקבל טיפולים כגון : טיפולי איורוודה, עיסוי ארומתרפי, עיסוי ע"י אבנים חמות, עיסוי קצוות, עיסוי שיאצו, עיסוי שבדי, כוסות רוח, רפלקסולוגיה , עיסוי רקמות עמוק ואף ישנו עיסוי מיוחד לנשים הרות.

ספא מעיין

ספא מעיין

עם כניסתכם לספא , מיד תחושו את רוגע ושלווה הנמצאת בכל פינה . מוסיקת רקע שקטה של צלילי טבע , פכפוך מים, גלי ים, ציוץ ציפורים , תאורה רכה, נרות ריחניים וניחוחות של שמנים ארומטיים הם הדלת  הראשונה המעבירה אותנו מרעשי הסביבה  והלחץ היומי בו אנו טרודים מידי יום. , עיצוב הריהוט נעשה בהתאמת הבדים והצבעים המקשרים אותנו עם רעננות , רוגע והתחדשות, ספות וכורסאות מערסלות , חדרי הטיפולים אינטימיים, אמבטיות, ג'קוזי ועוד..
בספא מעיין הושקעה חשיבה רבה לעיצוב המקום, ע"פ תורת הצבעים ,הפנג שווי והניסיון  הרב אכן מלמד שכל הפרטים , מתחברים יחד בצורה הרמונית וכך נוצרת אווירת ספא המשפיעה בצורה מושלמת על המטפלים והמטופלים כאחד.

ספא מעיין מציע חבילות לזוגות או ליחידים , חבילות VIP , וכן חגיגה באווירה שקטה לאירועי חברות\ ימי כייף וגיבוש \ מסיבת רווקים ורווקות.

באירועים לקבוצות , הספא יעמוד לרשותכם כ- 4 שעות של טיפולים מפנקים , אחרי קבלת פנים הכוללת יין וכיבוד קל, תוכלו להתפנק בג'קוזי ענק או להתרווח בפינות ישיבה  נעימות באווירת מפלי מים ומעיינות הפזורים בספא.
מה טוב יותר מלחלוק את כל הפינוק והשלווה עם הקרובים אלייך וגם להשלים בארוחה מפנקת באווירת טבע פסטוראלית , ארוחה שכולה תוצרת עצמית טרייה הנעשית במיוחד עבורכם כשניחוחות המאפים והלחמים החמים מלווים את הארוחה?!

ספא מעיין

ספא מעיין

מתקני הספא כוללים : סאונה יבשה ,ג'קוזי ענק, פינות מנוחה, חדרי מלתחה מאובזרים, חדרי הלבשה ולוקרים, פינות שתייה חמה קרה וכיבוד קל, מסעדה כפרית
נגישות לנכים :
המקום נגיש לנכים וכן המתקנים מותאמים בהתאם: גישה נוחה לספא,חניה מרווחת,רמפות בכניסה לספא , חדרי טיפולים, שירותים, מקלחות ומיטה חשמלית מתכווננת.

ספא מעיין ממוקם ביער אילנות על כביש 4 בין צומת פרדסיה בצפון לצומת הדסים (קדימה) בדרום. חניה בשפע.
לפרטים בטלפון : 09-7885855

לצפייה באתר בקישור הבא
: ספא מעיין
ספא מעיין פייסבוק : לחצו כאן

צילום: יח"צ

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top