אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » עמוד הבית » רשת ארונות הראל יוצרת מהפכה אמיתית לטובת הצרכן בשוק הריהוט!

רשת ארונות הראל יוצרת מהפכה אמיתית לטובת הצרכן בשוק הריהוט!

רשת ארונות הראל יוצרת מהפכה  אמיתית לטובת הצרכן בשוק הריהוט!

"איחרנו – שילמנו": הרשת תשלם לצרכנים 100 ₪ על כל יום איחור באספקת המוצרים. בנוסף – הצרכן ישלם רק לאחר קבלת המוצרים.

גיא ריינדל, סמנכ"ל השיווק של הרשת, " שוק הריהוט סבל בשנים האחרונות מעודף חברות רהיטים, חסרות אמינות, אשר פגעו בעקיפין באמינות השוק כולו מול הצרכן. עכשיו זהו תפקידנו לקבל אחריות על המעשים שלהם ולהחזיר האמינות לצרכן"

רשת ארונות הראל, שהינה הרשת המובילה בתחום פתרונות האחסון ומוצרי ריהוט משלים לחדרים, יוצאת עם מהפכה אמיתית למען החזרת האמון בשוק הריהוט לציבור ומתחייבת לביטחון מלא בקניה ובאספקת המוצרים. לדברי גיא ריינדל, סמנכ"ל השיווק של הרשת, החברה מתחייבת לשלם 100 ₪ על כל יום איחור באספקת המוצרים לצרכן. בנוסף ברשת – תשלום עבור המוצרים אך ורק לאחר קבלת המוצרים והתקנתם בבית הלקוח.

לדברי גיא ריינדל, סמנכ"ל השיווק של הרשת, שוק הריהוט סבל בשנים האחרונות מעודף חברות רהיטים חסרות אמינות, אשר פגעו בעקיפין באמינות השוק כולו מול הצרכן. לצערנו מדובר בחבורה לא מבוטלת של אנשים אשר ניסו בכל כוחם לחדור לשוק הישראלי ולהבטיח הבטחות באויר שאין להן כל אחיזה במציאות. לא מבחינת יכולת אספקת מוצרים ולא מבחינת יכולת גביית תשלומים. אנחנו ברשת ארונות הראל מתחייבים לעמוד מאחורי כל מילה ומילה, מבלי להפריח הבטחות שלא נוכל לעמוד מאחוריהן. וזאת הבטחה.

ארונות הראל הינה רשת המובילה בתחום פתרונות אחסון וריהוט משלים לחדרי הבית. המוצרים הינם באיכות גבוהה ובמחירים שווים לכל נפש. החברה בעלת 9 סניפים בפריסה ארצית עם ותק של למעלה מ-35 שנים והינה בבעלות משפחתית ואינה עובדת עפ"י זיכיונות אלא הינה בעלים של כל חנות וחנות בארץ ועומדת מאחורי כל התחייבות לצרכן בכל אחד מסניפי הרשת.

harel_logo

harel_logo

 

 

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top