אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » מתנות » אתר הקניות גט איט מגיש הצעות לאפיקומן

אתר הקניות גט איט מגיש הצעות לאפיקומן

אתר הקניות גט איט מגיש הצעות לאפיקומן

לקראת חג הפסח מציע אתר הקניות גט איט סגנון חדש של אפיקומן: צעצועים ומשחקים שילדים אוהבים במחירים של עד 250 שקל
כידוע, מנהג הסתרת האפיקומן נועד להשאיר את הילדים ערניים בליל הסדר ולכן מציע אתר הקניות גט איט מגוון מתנות אפיקומן, שהילדים ישמחו לקבל.

המתנות המומלצות ע"י אתר הקניות גט איט:
מכונית Audi Q7 בשלט רחוק- מתנה שכל ילד ישמח לקבל – העתק מדויק של הג'יפ החלומי של חברת Audi המוקטן ביחס של 1:14 מהמקור. המכונית בעלת אורות אולטרה קדמיים לבנים ואורות רוורס אדומים. השלט הרחוק לטווח של כ-35 מ' ומהירות הנסיעה כ-22 קמ"ש. למכונית צמיגי גומי איכותיים ומתלה קפיצים אחורי… לאחיזה מושלמת בעת נסיעה. מחיר: 249 ₪

הגור האולטימטיבי לאימוץ- גור מסדרת Peefect petzzz בעיצוב מיוחד אהוב במיוחד על ידי ילדים שחולמים על חיית מחמד בבית. ערכת האימוץ כוללת מיטה, מברשת, קולר, סוללה, תעודת אימוץ ואריזה מעוצבת. מחיר: 149 ₪.

מתנה אהובה במיוחד – מערכת מצעים לילדים – עם הדמויות האהובות – דורה, דייגו, גורמיטי, בוב ספוג, אנג'ל קיטי ותותית במחיר של 199 ₪. המערכת כוללת מצעים חולמים 100% כותנה עם הדמויות שהילדים כל כך אוהבים: 1 שמיכת קיץ / ציפה 150-200 ס"מ, 1 סדין יחיד 90-200 ס"מ ו-1 ציפית לכרית 50-70 ס"מ, והכל כאמור, במחיר של 199 שקל.

מארז מוצרי "דורה"- מארז מתנה לבנים ולבנות עם הדמויות האהובות מסדרת הילדים "דורה" .  שלושת הבובות מהסדרה הפופולארית: דורה, חטפני ודייגו ביחד המגיעים עם חולצת טריקו איכותית מכותנה מלאה, במידות 6,8,10 ו-12. גודל כל בובה כ-12 ס"מ. מחיר: 99 ₪

מארז "דורה" אתר קניות גט איט צילום יח"צ

מארז "דורה" אתר קניות גט איט צילום יח"צ

לאתר הקניות גט איט  לחץ כאן

צילום : יח"צ

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top