אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » בילוי ופנאי » רביעיית פיטנגו במופע חגיגי "אש הטנגו" בהיכל אומנויות הבמה בהרצליה

רביעיית פיטנגו במופע חגיגי "אש הטנגו" בהיכל אומנויות הבמה בהרצליה

רביעיית פיטנגו במופע חגיגי "אש הטנגו"  בהיכל אומנויות הבמה בהרצליה
בתאריך 12.05.12 תופיע הרביעייה עם התזמורת הקאמרית הישראלית בביצוע "ארבע העונות לבואנוס איירס" בעיבוד מיוחד לרביעיית פיטנגו ותזמורת.

רביעיית פיטנגו מתכנסת שוב בישראל ויוצאת למסע הופעות חדש ברחבי הארץ ובו הם מעלים את הערב "אש הטנגו". מופע טנגו מרגש ומלא תשוקה המשלב ריקודים ומוסיקת טנגו בשלל סגנונות. מופע חגיגי ומיוחד יועלה בהיכל אמנויות הבמה בהרצליה ב 11.5 ובו יתארח נגן הבנדוניאון אפרים שיינפלד וכן רקדנים מלהקת דאנס ת"א. לאחר המופע תתקיים בלובי ההיכל מילונגה- הרקדת טנגו ע"י רקדני המופע.

רביעיית פיטנגו, רביעיית הטנגו המובילה בישראל, מכנסת את חבריה מרחבי העולם ויוצאת במספר תכניות מסעירות לקראת הקיץ. הרביעייה תעלה את המופע המצליח "אש הטנגו" עם צמד רקדני טנגו. כמו כן, תופיע הרביעייה עם התזמורת הקאמרית הישראלית, בעיבוד מיוחד שנכתב בארגנטינה במיוחד עבור רביעיית פיטנגו ל"ארבע העונות בבואנוס איירס" מאת פיאצולה. הקונצרט יעלה ב12.5 במוזיאון ת"א.

המופע "אש הטנגו" יעלה ברחבי הארץ בהרצליה, עכו, רחובות, קריית- מוצקין, קיבוץ הסוללים וקיבוץ מעברות . במופע ישולבו גם הסברים על תרבות הטנגו, סיפורים, והקראת שירי אהבה ארגנטינאיים (בתרגום לעברית).

רביעיית פיטנגו החלה לקדם את תרבות הטנגו בארץ בתקופה בה אופנת הטנגו רק החלה באירופה. הרביעייה הביאה תרבות זו לישראל בצורה שלא נראתה כאן קודם: רביעייה צעירה בעלת רקע קלאסי, אטרקטיבית שמבצעת טנגו ארגנטינאי אותנטי חושני, עסיסי, ומלא חיים. לא עוד טנגו בסגנון ריקודי שנות השישים במסיבות סלוניות. ההרכב מונה את הדר כהן, כינור, שחי בגרמניה ומופיע ברחבי העולם עם תזמורות חשובות; עמיחי שליו, בנדוניאון, שחי בארגנטינה ומתמחה בתיאוריה ובביצוע של מוסיקה ארגנטינאית; רינת אבישר, קונטרבס, נגנית מבוקשת בקרב תזמורות, ומנהלת אמנים; שחר זיו, פסנתר, שמופיע בין השאר גם עם אפרת גוש, והקליט עם אסף אמדורסקי, עידן רייכל ואחרים. אליהם חוברים הפעם הרקדנים רונן חייט ומאיה שוורץ – מנהלי ביה"ס לטנגו דאנס תל אביב.

רביעיית פיטנגו עשתה לה בשנים האחרונות שם של הרכב הטנגו המוביל בישראל, המסקרן קהלים רחבים גם מחוץ לגבולות קהילת שוחרי הטנגו, בשל הביצועים האיכותיים והמסעירים לטנגו הארגנטינאי. הרביעייה השתלמה והופיעה בבירת הטנגו העולמית – בואנוס איירס, ואף זכתה שם לפרס מיוחד על תרומתם לתרבות הארגנטינאית. הופיעה בפסטיבלים חשובים בארץ (פסטיבל ישראל) ובחו"ל, ושיתפה פעולה עם אמנים ישראלים מרכזיים כגון שלמה יידוב ושם-טוב לוי. הרבעייה הופיעה כסולנית בסדרת קונצרטים של התזמורת הקאמרית הקיבוצית, והתזמורת הסימפונית ירושלים רשות השידור והעונה מופיעה עם התזמורת הקאמרית ישראלית. הרביעייה הקליטה שלושה תקליטורים אשר זכו לביקורות נלהבות ולהשמעות רבות.

תאריכי ההופעות:
3/5 קיבוץ סוללים- פינגו אינטימו
5/5 עכו- אולם מרכז המוסיקה – אש הטנגו
6/5 רחובות-הקתדרה העממית- אש הטנגו
11/5 הרצליה- היכל אמנויות הבמה. "אש הטנגו" מופע גדול עם להקת רקדנים ואורחים. לאחר המופע תתקיים מילונגה (הרקדת טנגו) בלובי.
12/5 מוזיאון תל אביב- פיטנגו בליווי התזמורת הקאמרית הישראלית- ארבע העונות (פיאצולה)
18/5- קיבוץ מעברות-אש הטנגו
19+25/5- קריית מוצקין פיטנגו וגיל שוחט במופע "אש הטנגו"

לפרטים נוספים נא לפנות להילה רזון 052-8705118, hilarazon@gmail.com
או גילי אלון-ביטון, 054-4352353 gilli@carousel.co.il

צילום : הרברט בישקו

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top