אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » גאדג'טים » OLYMPUS מציגה קולקציית מצלמות חדשה למטיילים

OLYMPUS מציגה קולקציית מצלמות חדשה למטיילים

OLYMPUS מציגה קולקציית מצלמות חדשה למטיילים

לסקי בחרמון ובאירופה, לטרק בשביל ישראל ובדרום אמריקה או בטיולי אופניים בשבת עם החבר'ה – OLYMPUS משיקה את קולקציית המצלמות למטיילים ולעוסקים בספורט אקסטרים.

כשאנו יוצאים עם הילדים לחיק הטבע כדי לצפות בפריחת הכלניות, אין שום בעיה בהצטיידות במצלמה סטנדרטית, אך כשמדובר בטיולים רציניים יותר או בספורט אקסטרים, זוהי אופרה אחרת לגמרי; לא רק שהמצלמה צריכה להיות נוחה ופשוטה במיוחד לתפעול, אלא עליה להיות גם עמידה בפני כל המצבים ומזגי-האוויר שעלולים לפקוד אותנו.OLYMPUS מציגה קולקציית מצלמות חדשה למטיילים המותאמות במיוחד לטיולים בטבע ולפעילויות ספורט-אקסטרים בים וביבשה.

בקולקציה החדשה שהושקה החודש מצלמות מסדרת ה-Tough עם עדשות חזקות במיוחד (עם שכבה מתכתית להגנה), מד-לחץ לבדיקת עומק מתחת למים, טכנולוגית ה-iHS ומסך עמיד במיוחד לשריטות. בנוסף, המצלמות עמידות בפני קור עד מינוס 10 מעלות, בפני מים (עד לעומק של 10 מטרים), בפני נפילות עד 2 מטרים או בפני לחצים עד 100 ק"ג, מאפיינים שהופכים אותן לאידיאליות לשימוש עבור מטיילים וספורטאים. בנוסף, לאור העובדה שבטיולים ובפעילויות מסוימות משתמשים בכפפות, מאבדים את תחושת המגע והלחיצה על הכפתורים הקטנטנים הופכת למשימה בפני עצמה, המצלמות מצוידות בפונקציה ייחודית הנקראת TAP CONTROL. פונקציה זו מקלה על המשתמש באופן משמעותי ומאפשרת לתפעל את המצלמה על-ידי נקישה על גוף המצלמה או הטייתה.
מצלמות נוספות בקולקציה למטיילים שייכות לסדרת ה-Super Zoom ומאופיינות בגוף קומפקטי ודק במיוחד, כך שניתן לאחסנן בכל כיס בעת הטיול או הפעילות הספורטיבית, אך נתון זה לא מונע מהן לצלם תמונות מקרו מרהיבות של בעלי-חיים לאורך המסלול בזכות עדשת הסופר-זום האופטית 24x הסופר רחבה (25-600 מ"מ), המתאימה גם לצילומי נוף. באתנחתא קלה באמצע הדרך, ניתן להביט בצילומים בעזרת הפונקציה Multi-Effect Slideshow ולצפות בהם כמצגת בשילוב מוסיקת רקע עם אפקטים במעברים בין תמונה לתמונה.

עוד מצלמות המותאמות למטיילים מסדרת ה-SH מאובזרות ב-GPS עם מצפן אלקטרוני מהיר המוריד נתוני מיקום בפחות מ-10 שניות (!) וכולל שלושה חיישנים שמתעדים את הכיוון שאליו פונה המצלמה, גם כשהיא כבויה. ה-GPS מציג למעלה מ-700,000 נקודות עניין גיאוגראפיות וטבעיות בסביבה הקרובה, כך שמעבר לצילומי תמונות וסרטונים, המצלמה אף הופכת להיות פריט חובה לניווט בכל טיול. בנוסף, סרטוני הוידיאו המצולמים מלווים בייצוב תמונה מרובה תנועות, כך שניתן לצלם סרטונים חדים וברורים במהלך המסלול או הפעילות הספורטיבית.

בקולקציה, המצלמה VG-170 מותאמת לטיולים ובפרט לאלו הנעשים בשעות הערב או במקומות עם תנאי תאורה קשים וחשוכים במיוחד כמו מערות, וזאת מתוקף הגדרתה כ"הפלאשיסטית" המצטיינת לשנת 2012. איכות הפלאש במצלמה גוברת על שאר הקומפקטיות עם עוצמה הכפולה מזו של מצלמה רגילה, ובאה לידי ביטוי בהארת פנים ואובייקטים עד למרחק של 15 מטרים (איכות הפלאש ב-VG-170 היא 8.8 ואילו איכות הפלאש בקומפקטיות סטנדרטיות היא בין 4-5.6).

להשיג בחנויות וברשתות המקצועיות

קבוצת אלודה נוסדה בשנת 1989 והינה הנציגה הרשמית והיבואנית הבלעדית של מותגי צילום בינלאומיים מובילים, ביניהם, Olympus, Casio, JVC ו- AGFA PHOTO. סל המוצרים שהחברה מייבאת ומפיצה כולל מצלמות דיגיטאליות, מצלמות וידיאו, עדשות צילום, רשמקולים ומשקפות. בין לקוחות החברה נמנות רשתות השיווק המובילות בישראל ביניהן אופיס דיפו, שקם אלקטריק ומחסני חשמל, מוסדות, אוניברסיטאות, מפעלים וחברות הייטק כמו גם חנויות צילום, אלקטרוניקה ומחשבים. החברה, שבבעלות מייסדה דוד אלון, מספקת ללקוח לצד המוצרים השונים, תמיכה ושירותי מעבדה לתיקוני תקלות ISO9000 תוך שיתוף פעולה עם היצרנים השונים מחו"ל. , לחברה מרכז לוגיסטי בתל אביב ומחזור המכירות של קבוצת אלודה הסתכם בשנת 2010 ב-60 מיליון שח'.

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top