אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » עמוד הבית » לימודי סטיילינג להשתלבות מוצלחת בעולם האופנה

לימודי סטיילינג להשתלבות מוצלחת בעולם האופנה

לימודי סטיילינג להשתלבות מוצלחת בעולם האופנה

סטיילינג הוא סגנון ויכול להיות שיש לך חוש טבעי לבגדים. כך או אחרת, הלימודים יוכלו להקפיץ אותך מעלה בכל מה שנוגע לעולם האופנה. בין אם יש לך רצון להשתלב בעולם האופנה ובין אם מעניין אותך לתפור לעצמך בגדים, חשוב ללמוד מהמומחים.

הסטיילינג בחיי היום יום שלנו

בעבר הלא רחוק המונח "סטיילינג" היה מזוהה עם חו"ל ועם המעמד העליון. אנשים אשר היה ביכולתם לממן את השירותים המקצועיים עשו זאת. היום, המודעות גבוהה ויותר אנשים נעזרים באנשי מקצוע שיעזרו להם לבחור את הבגדים ואת הלבוש שלהם. העזרה יכולה להיות לאנשי ונשות עסקים, עובדים בדרגות גבוהות, בעלי עסקים אשר צריכים לייצג את העסק שלהם בצורה הנכונה ולמעשה אין גבול למי שפונה לעזרה.

לימודי סטיילינג נותנים את הכלים המתאימים לעבודה

על מנת לעבוד בתחום האופנה יש ללמוד את התחום. במהלך הלימודים יינתנו לך כלים מעשיים שניתן ליישם בחיי היום יום ובעבודה עם לקוחות. שלא כמו לימודי תפירה אשר מתמקדים בבד ובטכניקות התפירה, כאן נלקחים בחשבון כל פרטי הלבוש ובניהם:

  • חגורות
  • נעליים
  • עגילים, צמידים, שרשראות
  • אביזרים משלימים
  • איפור
  • ועוד…

המקום הנכון ללמוד את התחום

לימודי סטיילינג צריכים להיות במקום עם ניסיון בתחום. במקום אשר יכול לתת לך כלים להתמקצע ולהשתלב בתחום בעתיד. מדובר בלימודים שיש בהם ידע מעשי רב ולכן חשוב שהם יהיו מקיפים. בנוסף לכלים השונים, חשוב מאד שבית הספר יעניק לך את הכלים לפתח את הסגנון והקול האישי שלך. סטיילינג הוא הרבה יותר מכללים נוקשים. הוא סגנון ואמרה. האמרה שלך חייבת לבוא לידי ביטוי בעבודה ולכן רק מקום ששם אותך במרכז יוכל לתת לך את הכלים המתאימים.

לימודים בבית הספר של אילנה ברטל

הלימודים בבית הספר לאופנה של אילנה ברטל נותנים לך את כל הכלים הנדרשים לך ובסיומם תהיה לך אפשרות לפתוח עסק משלך או להשתלב בעסקים שונים בעולם האופנה. במהלך הלימודים נעבור על סטיילינג אישי, פיתוח רעיונות משלך, כללים בעולם האופנה ועוד. אנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר עוד היום, לשמוע פרטים על הלימודים ולקדם את עצמך בתחום.

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top