אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » עמוד הבית » מהם המאפיינים של דלת פנים זולה

מהם המאפיינים של דלת פנים זולה

מהם המאפיינים של דלת פנים זולה

מחפשים דלת פנים זולה? דלתות פנים זולות, לא בהכרח דלתות באיכות גרועה. אפשר בהחלט, למצוא דלתות פנים יפות, חומרי ייצור איכותיים ובמחיר משתלם במיוחד. דלתות אלו, יהיו מיוצרות מחומרי בניה זולים יותר. אך העיצוב, יוכל להיות כמו של דלתות עץ מלא או דלתות אלומיניום.

דלתות הזזה הן דלתות פנים זולות יותר מעצם הגדרתן

הסוג הנפוץ ביותר של דלתות פנים זולות, הן דלתות הזזה. מאיזה חומרים מייצרים דלתות הזזה? דלתות עבות ויפות, מיוצרות מפולימר. חלק אחר מהדלתות, יהיו מיוצרות מתרכובת עץ. המשותף לדלתות ההזזה, היא המסילה והצירים המיוחדים של הדלת. אפשר לחפור כיס נסתר עבור דלתות ההזזה וכך נחסך מקום בשטח הבית, כאשר פותחים את הדלת.

דלתות מפולימר נחשבות לדלתות פנים זולות

מדוע דלתות פנים מפולימר הן דלתות זולות? משום, שהפולימר זול יותר מחומר העץ. הפולימר, הינו תרכובת המיוצרת מסוגים שונים של פלסטיק. החומר האיכותי, מאפשר ליצור דלתות עבות. ניתן לחתוך באמצע הפולימר ולהוסיף צוהר. כך, שהדלתות נראות כמו דלתות מעץ, אולם זולות יותר. דלתות אלו, עמידות בפני מים. בכך, יש להן יתרון נוסף, על פני דלתות מעץ.

אפשר בהחלט לשלב בין דלת פנים זולה לבין אסתטיקה

הטכנולוגיה של יצור דלתות מפולימר, מאפשרת את השילוב בין ייצור דלתות מעוצבות עם צוהר, אך מאידך לתת לדלת מחיר זול. לפעמים, הפער בין המחירים, הוא שקובע האם משפחה תחליף לדלתות פנים יפות – או לא. בעוד שבדלת עץ, עיטור בגילוף מייקר את המחיר, בדלתות פולימר, הגילופים אינן משפיעים מדי על המחיר. הסיבה לכך, היא הקלות של העיצוב בפולימר.

דלתות בראשית- דלתות פנים זולות ואיכותיות

דלתות בראשית, נחליט לאפשר לכל משפחה לקנות דלתות פנים במחיר השווה לכל כיס. לכן, אנו מוכרים דווקא את דלתות הפנים המעוצבות, אך מחומרים שעלותן אינה יקרה. שלתות פולימר המיוצרות מחומר זול יותר, דלתות הזזה, דלתות "למינטו הידרו" העשויות משכבות תרכובת עץ שהינה זולה יותר ודלתות מחומרים זולים, הצבועות בצבע "אפוקסי" היוקרתי.

על עיצוב הדלתות לא מתפשרים – פונים לדלתות בראשית – ומקבלים הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top