אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » עמוד הבית » מיתוג מחדש למזון החתולים לה קט.

מיתוג מחדש למזון החתולים לה קט.

מיתוג מחדש למזון החתולים לה קט.
במהלך חודש יוני תחל חברת "ביו פט" בהשקת מיתוג מחדש למוצרי לה קט .

במסגרת המיתוג עודכנו  הלוגו ואריזות המוצר החידוש המרענן הינו תוספת חמוציות הידועות כמסייעות לשמירה על מערכת השתן.  המיתוג כולל רענון לוגו, רענון מראה האריזות וכן תוספת פונקציונאלית מיוחדת למוצרי הסדרה המובילים – חמוציות – הידועות כתורמות לשמירה על מערכת השתן. דלקות במערכת השתן הנן אחת מהבעיות הרווחות ביותר בקרב חתולים.

המהלך יתפרס על פני מספר חודשים על ידי החלפה הדרגתית של המוצרים. בעיצוב הושמו דגשים לתועלת הצרכן לדוגמא: הסבר מוצר בטבלה אינפורמטיבית בולטת בחזית וגם מדבקות הכוללות מידע על הרכיבים בגב האריזה, הטעמים המומחשים על גבי האריזה קלים יותר לזיהוי ובאים לתת תחושת טעימות גבוהה יותר. צוות הטכנולוגיה של החברה, בשיתוף ד"ר דיויד רוזנבלט – וטרינר החברה, בחר בתוספת חמוציות למוצר מאחר וידוע כי דלקות בדרכי השתן הנן בעיה רווחת בקרב חתולים.

לה קט מיתוג חדש

לה קט מיתוג חדש

מירב אמיד, סמנכ"ל שיווק ביו פט:" בדומה לתופעה אצל בני האדם גם שיעורי החתולים הסובלים מדלקות במערכת השתן הולכים וגוברים בשנים האחרונות. כחלק משאיפתנו לשיפור איכות חייהם של החתולים, פיתחנו בלה קט פתרון לבעיה על ידי הוספת החמוציות למזונות היבשים באופן שיעזור הדלקות למניעת  תופעה זו. לה קט הנו מזון חתולים איכותי, טעים ואהוב על חתולים ולא פחות חשוב, ברמת מחיר אטרקטיבית".

ביו – פט כחברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מזון לכלבים ולחתולים משקיעה משאבים רבים בפיתוח ושיווק מגוון מוצרי מזון המתאימים לצרכים המיוחדים של בעלי חיים, בדגש על בריאות ועל איכות".

במוצרי המזון היבשים של לה קט אופן אריזת המוצר שודרג – משקית לאריזה עומדת, המקנה נוחות רבה יותר עבור הצרכן בשמירת המוצר בביתו. גם אריזות הקרטון (400 גרם) יוסבו לאריזה עומדת ויהוו קו ממשיך לשאר מוצרי הסדרה. חשוב לציין כי משקלי האריזות והמחירים נשארים ללא שינוי.

בשלב הראשון יושקו אריזות לה קט 2.85 ק"ג בטעמים: עוף, כבד, דגים ומיקס. בשלב השני יושקו אריזות 9 ק"ג, 2.85 ק"ג חתלתולים, 1.5 ק"ג, ואריזות 400 גרם. בחציון השני של השנה צפויות השקות נוספות. מחיר : 54-67  ₪

צילום : יח"צ

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top