אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » עמוד הבית » SunWay – מבחר חדש ומגוון של פתרונות הגנה מהשמש לילדים ונוער.

SunWay – מבחר חדש ומגוון של פתרונות הגנה מהשמש לילדים ונוער.

SunWay – מבחר חדש ומגוון של פתרונות הגנה מהשמש לילדים ונוער.
חברת SunWay המתמחה בביגוד חוסם קרינת UV למניעת נזקי שמש מציעה השנה מבחר חדש ומגוון של פתרונות הגנה מהשמש לילדים ולנוער.

מוצרי SunWay מיוצרים בהתאם לתקן האוסטרלי, המחמיר בעולם.
הבדים עוברים בדיקה מיוחדת במעבדות קרינה באוסטרליה(Australian Radiation Laboratory) ועל פי שיטת דירוג מיוחדת, קפדנית ומחמירה, קיבלו הבדים את דרגת ההגנה הגבוהה ביותר: +UPF50 המעידה על חסימת 98% מקרניUVA ו- UVB .
SunWay מאפשרת לכל בני המשפחה להינות מפעילויות הקיץ כשהם מוגנים מהשמש מבלי להתפשר על בריאות העור.

חולצות ומכנסי בגד ים  לילדים ונוער במבחר צבעים

חולצות ומכנסי בגד ים לילדים ונוער במבחר צבעים

בקיץ 2012 SunWay מציעה מגוון רחב של מוצרים ופתרונות הגנה מהשמש לילדים ונוער

1. בגדי ים בגזרת "חליפות צלילה" צבעוניות ונעימות למגע, צמודות לגוף אשר מהוות "עור שני". הבדים, מחוזקי עמידות לכלור מיוצרים במגוון של למעלה מ 30 שילובי צבעים שונים כך שכל אחד יכול לבחור את הSunWay שלו : בגדי ים זוהרים וססגוניים או רגועים וקלאסיים. חלקים ,מודפסים, עם שילובי רקמה ואפילו עם עיטורי חרוזים. חלק מהדגמים כוללים רוכסן ארוך עם פתיחה דו כיוונית המאפשר החלפת חיתול קלה מבלי לפשוט את כל בגד הים. יותר ויותר ילדים מעדיפים את השימוש באוברול על פני השימוש בחולצת ומכנסונים, שכן בשעת הבילוי במים, האוברול צמוד לגוף ולא זז או מתנפח כבלון (מצב זה יקרה רק במידה והחולצה נקנתה בגודל גדול מדי).

2. חולצות Rash Guards UV (כשמן כן הן) – חולצות מבדים חוסמי קרינה שתפקידן למנוע פגיעת שמש בעור בזמן הבילוי במים. חולצות הים מיוצרות במגוון רחב של סגנונות עיצוב, החל בעיצובים מתוקים לקטנטנים וכלה בלוק של חולצות גלישה מתוחכמות. להשלמת ההגנה- מגוון טייצים ומכנסוני ים .

3. בהשראת אופנת הגלישה- מכנסי גלישה וחולצות גלישה תואמות הם הפיתרון המושלם לחובבות הביקיני. בשעות בהן השמש קופחת לובשים מעל לביקיני מכנס גלישה אופנתי וחולצת גלישה חוסמת קרינה.(מכנסי גלישה נמכרים במידות החל מגיל 4) לדגמים של חולצות גלישה מבדי לייקרה אנטי סאן

כובעים רחבי שוליים לילדים ונוער

כובעים רחבי שוליים לילדים ונוער

4. כובעים מסנני קרינה בשלל גזרות ,שילובי צבעים והדפסים :
** כובעי ליגיונר קלאסיים לילדים.
** כובעים רחבי שוליים עשויים בדים חוסמי קרינה מאותו הבד של בגדי הים, מגיעים ב 5 צבעים ממידת New Born עד גיל 3 וחצי.
** כובעי הוואי דו צדדים עשויים בדי מיקרו פייבר מסנן קרינה, בטקסטורות הוואי ססגוניות כך שניתן ליהנות משני כובעים שונים במחיר של אחד.
** כובע המבוגרים רחב השוליים הקלאסי מיוצר השנה גם במידות לילדים בחמישה צבעים שונים.
לדגמי כובעים מסנני קרינת שמש

5. חולצות ילדים להגנה מהשמש לטיולים וביום-יום החולצות עשויות מגוון בדים חדשניים: חולצות מכופתרות מבדי Suntech שכוללות רשתות פנימיות להגברת תחושת האווריריות ונידוף הזיעה מומלצות לכל טיולי הקיץ ופעילות המתבצעת בחוץ.

6. חולצותT SHIRT עשויות במבוק לילדים עד גיל 5 ולנוער ממידה S. החולצות ידידותיות לכדור הארץ מיוצרות מ 100% במבוק מגן קרינת UV . חולצות הבמבוק מחזקות את המהפכה הירוקה המדגישה חקלאות ותהליכי עיבוד העובדים עם הטבע ולא נגדו. הבד אטרקטיבי ומתאים ללבישה יומיומית אפילו בקיץ הישראלי.

7. חולצות microtex – חולצות פולו לבנות מבדי מיקרוטקסט חוסמי קרינה לטניס. החולצות קלילות אוויריות, מכילות רשת בד בבית השחי , עם אפשרות לפתיחת כפתורים מלאה.

טווח מחירי הבגדים sun way :
אוברולים החל מ 89.99₪
חולצות ים החל מ 99.99₪
מכנסי ים החל מ 49.99₪
מכנסי גלישה 79.9 ₪ .
כובעי ילדים החל מ 49.99₪
חולצות טיולים 149.99 ₪

את מוצרי SunWay ניתן לרכוש בחנות הדגל בנמל תל אביב, טלפון 03-5447677
ובחנות הבית ברח' המסגר 7 בהוד השרון 09-7447767
כמו כן ניתן לרכוש חלק ממיגוון בגדי הים וכובעי SunWay גם בסניפי מגה ספורט,שילב, Toys R Us,kids Keds, פלפל-אוברזון, המשביר החדש לצרכן ובמגוון חנויות נוספות
רשימה המפורטת באתר:לחצו כאן

צילום: יח"צ

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top