אתם נמצאים כאן : עמוד הבית » לבית » חברת נירלט פותחת השבוע מרכז חדשני לעיצוב בצבע

חברת נירלט פותחת השבוע מרכז חדשני לעיצוב בצבע

חברת נירלט פותחת השבוע מרכז חדשני לעיצוב בצבע

חברת נירלט פותחת מרכז חדשני לעיצוב בצבע. המרכז עוצב ע"י מעצב הפנים המוביל ירון טל

בימים אלו משיקה חברת נירלט מרכז צבע חדשני, הממוקם בקומת האדריכלים, בדיזיין סנטר, בבני ברק. המרכז עוצב מחדש ע"י סטודיו ירון טל.

מרכז המבקרים של נירלט הושק לראשונה בפברואר 2006. המרכז מיועד להעניק שירות לאנשי מקצוע בשילוב הצגת וחשיפת מגוון המוצרים הרחב של נירלט.

במרכז אנשי מקצוע המעניקים יעוץ והדרכה לקהל המבקרים בעיצוב הבית בצבע. המרכז מעורר השראה ומציג את מגוון האפשרויות והסגנונות המתאימים לכל אחד ואחת בין אם לאיש המקצוע, האדריכל, המעצב או הלקוח הפרטי ומעניק חוויה ייחודית בליווי תצוגה ברורה ונגישה של צבעי קירות, אפקטים דקורטיביים, טייחים וציפויים, צבעי עץ ומתכת וכלל מוצריה של החברה.

לדברי אירית גילן, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי בנירלט: "מרכז נירלט נפתח לפני כשש שנים וסיפק שירות ייחודי של יעוץ צבע וחומר ללא עלות. המקום תוכנן כך שיעניק חווית צבע למבקרים השונים ומגוון פתרונות לכל קהל וסגנון".

עוד מסרה גילן: " בתכנון המרכז המחודש בחרנו לעבוד עם ירון טל, מעצב מוביל בתחומו, שיודע לייצר חללים מלאי אופי והשראה. ירון התחבר לרוח המותג נירלט וידע לתרגם את הקונספט השיווקי והשירותי של נירלט לחלל שהוא לא רק מעוצב ועדכני, אלא גם מספר סיפור המותג: סיפור של מובילות, מקצועיות, שירותיות, עדכניות תוך חוויה עיצובית עשירה בצבע וחומר."

"הקונספט העומד מאחורי מרכז נירלט החדש הוא לדמות סביבת מגורים אקלקטית, המורכבת מתמהיל מרתק של חומרים, גוונים וסגנונות עיצוביים. כל אלו יוצרים מרחב עבודה מעורר השראה לעיצוב החזון האישי בצבע."

המרכז נחלק למספר אזורים אשר השילוב ביניהם יוצר תחושה של שיטוט בשכונה פסטורלית שוקקת חיים:

הרחוב:
שדרת בתים אשר ניתן לטייל לצידה ולהתרשם באופן מוחשי מחזיתות בתים עם מגוון רחב של טייחים וציפויים בגימורים שונים ומקירות עם אפקטים דקורטיביים נלווים.

Design station:
תחנה קטנה ומקסימה בלב השכונה, בה ניתן להתרשם ולקנות מוצרים מיוחדים ודקורטיביים לעבודות יוצאות דופן הדורשות מענה מיוחד.

Work shop- הסדנא:
מקום בו תוכלו ליהנות מקורסים מיוחדים ומקצועיים החל מטכניקות לצביעת רהיטים ועד יישומים מורכבים של טייחים וציפויים. לנירלט מגוון רחב של קורסים וסדנאות לכל הקהלים.

בית הקפה:
כפי שאתם יודעים,שכונה אינה שכונה ללא בית הקפה "השכונתי" שלה.. לכן את הפגישה שקבעתם עם האדריכל, או עם הלקוח תוכלו לבצע בבית הקפה שלנו, בו תוכלו ליהנות מקפה איכותי ומספרות מקצועית העומדת לרשותכם.

החלל המרכזי – מרחב העבודה:
עיקר החלל, בו כל אחד ירגיש כאילו נימצא בחדר העבודה האישי שלו, עם שולחנות עץ חמים עמוסי דוגמאות בהם ניתן לדפדף ולהתרשם מכל מגוון החומרים שיש לנו. קיר המניפה הענק הנמצא לאורך כל החלל, מאפשר לשלוף כל גוון מהקיר וליצור סקאלת גוונים המתאימה לפרויקט האישי שלו.

לדברי המעצב ירון טל: " הכוונה המרכזית בעיצוב הייתה ליצור קונספט המשלב יחד אווירת חוץ ופנים, מספר אזורים מעוצבים שונה היוצרים מכלול הרמוני ונעים. חזית האולם עוצבה כספרייה המכילה ספרים שכל אחד מהם טבול בצבע שונה- מעין קטלוג צבעים מוחשי. הספריה הינה אלמנט מעולם אחר שנעשה בו שימוש לעולם הצבע. הבולטת מבחוץ יוצרת סקרנות ועניין וגורמת ללקוח לרצות להיכנס…

המבקר נכנס דרך שדרה המדמה תחושה אמיתית של רחוב על ידי שימוש בחלקים של מבנים אמיתיים שונים ושילובם יחד, הכוללים דלתות, חלונות, גדרות, צמחיה וכו'- נוצרת התחושה כאילו ואתה מטייל ברחוב אמיתי. בתוך האולם הכללי הושם דגש על יצירת אוירה חמימה וביתית וכן נוחה לתפעול ונגיש.

על קיר שלם פרוסים מגוון הצבעים הרחב של החברה כשלצידם מוצגים סמפלים של צבעים בצנצנות קטנות שניתן לקחת לבדיקה וניסוי. בפינת האולם עוצב אזור קטן שמדמה בית קפה לשימוש המבקרים- מקום בו אפשר לקיים פגישה נינוחה בין אדריכל ללקוח או סתם ללקוח לבדו. מתוך בית הקפה נכנסים לסדנת עבודה והתנסות בצבע. העיצוב באולם הינו שילוב טוב של קלאסי ומודרני עם נגיעות עזות של צבע."

החל מחודש יוני יציע המרכז מגוון רחב של סדנאות מעשיות לקהל רחב, ואנשי מקצוע, אדריכלים, מעצבים בתחום העיצוב ביניהם: סדנה לעיצוב קירות פנים וחוץ, חידוש רהיטים, הלבשת הבית סטיילינג

דקורציה ומספר סדנאות ייחודיות. את הסדנאות ינחו מיטב המרצים בתחום העיצוב, החומרים , והדקורציה.

נירלט הינה חברת הצבע המתקדמת בישראל, המובילה בחדשנות, איכות ושירות בשוק מוצרי הצבע והאיטום, והיא החברה הגדולה בישראל בתחום צבעי הבנייה וצבעי האבקות.
נירלט מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מגוון רחב של צבעים וציפויים המותאמים לפנים וחוץ הבית, לעץ ולמתכת, מוצרי תשתית לצביעה ומוצרי איטום. המוצרים משווקים לשוק הישראלי ולמדינות רבות ברחבי העולם.

צילום : איתי סיקולסקי

הדפס כתבה הדפס כתבה

פרסום תגובה

Scroll to top